Beantwoord

kpn foutcode 503

  • 28 July 2019
  • 8 reacties
  • 1224 keer bekeken

Hi,

Bij het update van mijn tv ontvanger krijg ik foutcode 503 te zien en moet ik mijn update verwijderen. Dit geef geen resultaat. Mijn modem staat direct op de experia box aangesloten en de experia box resetten door de stekker eruit te halen en opnieuw aanzetten heeft geen effect. Heeft iemand een andere oplossing?

Gr, Sven
icon

Beste antwoord door Marina_ 28 July 2019, 17:46

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@SvenvanEtten

Probeer de tv ontvanger eens te resetten zoals hier beschreven https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-2035-3025.htm
Helaas werkt deze reset ook niet, hij start een nieuwe update maar blijft hangen op 51 procent. Daarna geeft die weer de foutcode.
Reputatie 7
Badge +11
Dan is de tv ontvanger denk ik stuk,zie https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/f-503-446033#post585336

Klantenservice KPN
Telefoonnummer: 0800-0402

De klantenservice van KPN is 24 uur per dag, 7 dagen per week gratis bereikbaar voor storingen en technische vragen en voor vragen over verlies/diefstal van de mobiele telefoon. Voor alle overige vragen staan onze medewerkers voor je klaar tussen 08 uur – 22 uur.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @SvenvanEtten, Welkom hier. Lastig dat je de foutcode te zien krijgt Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik uitzoeken hoe we dit voor je kunnen oplossen.
Hoi @Marina_ zojuist heb ik de gegevens aangepast in mijn profiel.
Reputatie 7
Badge +19
@SvenvanEtten, Zou je jouw huisnummer en klantnummer nog willen toevoegen aan je forumprofiel? Je hebt bij je huisnummer je 06-nummer ingevuld, en het klantnummer klopt niet. Het juiste klantnummer kun je vinden op je facturen. Stuur je weer een bericht als je de gegevens hebt aangepast?
@Marina_ oops. Ik heb het nu aangepast. Ik heb internet van kpn via oxxio dus ik dacht dat dat ook mijn klantnummer was. Ik heb van de laatste factuur nu het nummer erin gezet. Hopelijk is dit dan het klantnummer. In de factuur van oxxio staat namelijk volgens mij alleen het factuurnummer.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @SvenvanEtten, Je forumprofiel is nu goed ingevuld, maar helaas kan ik je niet helpen. Wanneer je klant bent van Oxxio, dien je contact op te nemen met de klantenservice van Oxxio. Ze maken gebruik van ons netwerk, maar zijn wel een andere provider. Wij hebben geen toegang tot jouw abonnement en kunnen daarom niet uitzoeken wat er aan de hand is. Hopelijk pakken zij het alsnog snel op. Succes en ik wens je nog een fijne avond.

Reageer