Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

KPN heeft 2 jaar 5 euro teveel elke maand in rekening gebracht

Reputatie 1
hallo ik heb alles in 1 paket van kpn .en heb 3 tv ontvangers. waar van ik er 2 betaal van 5 euro per stuk en per maand maar zie dat ik recht heb op 2 gratis tv ontvangers heb net gebeld en dat klopt mevrouw aan de foon heeft het nu veranderd naar 1 betaalde en 2 gratis ..allemaal leuk en aardig maar heb wel maanden oftewel 2 jaar 5 euro teveel betaald per maand .vind dat niet normaal ..bel net terug naar de klante service leg het probleem uit . en tot mijn verbazing zegt mevrouw het is heel vervelend maar ik kan u voor 3 maanden terug geven ? dat is toch niet normaal vind wel heel erg schandalig dat het zo gaat .

mvg
Francina
icon

Beste antwoord door Nadia 11 juli 2018, 17:28

Yes yes! Daar zijn wij voor. Bedankt voor je snelle reactie Francina. Erg fijn dat we dit snel samen hebben weten op te lossen 😃 Vergoeding is aangemaakt en wordt binnen 2 factuurperioden zichtbaar en in mindering gebracht. Mocht je mijn hulp of van de community van het KPN forum nodig hebben dan weet je ons te vinden 😉

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Francina, welkom op het KPN forum. Wat ontzettend zuur dat je voor je tweede tv-ontvanger hebt betaald. Aan je abonnement te zien is dit inderdaad een foutje! In onze Algemene Voorwaarden vragen we je de factuur te controleren. Als je het niet eens bent met de bedragen die we je in rekening brengen, laat het dan binnen 30 dagen na de factuurdatum aan ons laten weten. Als die 30 dagen voorbij zijn, gaan we ervan uit dat je het eens bent met de factuur. Kon je niet eerder ontdekken dat de factuur niet klopte? Dan houden we je niet aan die 30 dagen. Ik kan ik mij goed voorstellen dat je niet elke maand je factuur controleert. Daarom wil ik graag dat we dit samen oplossen. Ik heb je daarvoor wat gegevens van je nodig, ik heb je daarvoor een privébericht gestuurd, wil je die beantwoorden? Ik hoor graag van je 🙂
Reputatie 1
hallo Nadia

ik heb het via fb ook gevraagd en die heeft het backoffice aangestuurd wacht het even af ..
maat zie geen privé berichtje ?
mvg
Reputatie 7
Badge +9
Hey, jij bent snel! Net gestuurd 😉
Reputatie 1
Ja 😀
maar bedankt voor je berichtje en een passende oplossing bedankt

groetjes
Reputatie 7
Badge +9
Yes yes! Daar zijn wij voor. Bedankt voor je snelle reactie Francina. Erg fijn dat we dit snel samen hebben weten op te lossen 😃 Vergoeding is aangemaakt en wordt binnen 2 factuurperioden zichtbaar en in mindering gebracht. Mocht je mijn hulp of van de community van het KPN forum nodig hebben dan weet je ons te vinden 😉

Reageer