Beantwoord

KPN interactieve TV-app werkt erg slecht

  • 17 March 2019
  • 4 reacties
  • 100 keer bekeken

Wanneer komt er een nieuwe update zodat ik normaal een programma kan bekijken zonder dat het op zwart gaat. Dit is al langere tijd zo. Erg frustrerend.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 19 March 2019, 10:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @L Cho . Wat bedoel je met op zwart gaan? De app werkt momenteel heel stabiel op de ondersteunde apparaten. Ik wil graag weten wat voor toestel/tablet je gebruikt? En kun je verder omschrijven wat er misgaat? Heb je wellicht ook een foutcode?
Beste Erwin,
de stabiliteit is echt niet goed hoor, vooral op mijn iPad (2018). Het heeft de laatste updates van het besturingssysteem. Het duurt erg lang voor een programma start, vrijwel direct hapert het beeld, gaat op zwart en moet vervolgens weer opnieuw worden opgestart. Het is soms ook moeilijk om dan de app af te sluiten op normale manier. Ik krijg geen foutcode.
Ik heb nog iets meer info nodig: Heb je tevens geprobeerd om de app helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren?
Verder haal ik dit uit de faq:

Wat zijn de minimale vereisten om de Interactieve TV app te kunnen gebruiken?
Gebruik je een iPhone of iPad? Dan moet deze minimaal iOS 10.0 gebruiken.
Gebruik je een Android telefoon of tablet? Dan moet deze minimaal Android 4.3 gebruiken.


Voldoet jouw iPad daar aan?
Ik heb niks meer gehoord. Ik ga er van uit dat je het probleem hebt kunnen oplossen. Zo niet, laat het weten!