Ervaar je problemen met jouw tv-ontvanger? Dan is vaak een herstart of frisse start de oplossing.
Voor instructies, lees:
Laatste update topic: 30-05-2023
Ervaar je problemen met jouw tv-ontvanger? Dan is vaak een herstart of frisse start de oplossing.
Voor instructies, lees:
Laatste update topic: 30-05-2023
Manier 2:
Zet de tv-ontvanger uit met de schakelaar aan de achterkant of ontkoppel de stroomkabel
Wacht 30 seconden
Zet de de tv-ontvanger aan met de schakelaar of sluit de de stroomkabel aan
Druk als de eerstestip/streepin beeld komt kort op de standbyknop op de bovenkant van de tv-ontvanger. Je krijgt nu het systeemmenu in beeld.
Zet de selectie op 'Software verwijderen' door de standbyknop verschillende keren kort in te drukken.
Bevestig'Software verwijderen' door 3 seconden de standbyknop ingedrukt te houden.
Mijn HDMI hmb2260 heeft goed gewerkt (de kabels zitten kennelijk goed) maar hij reageert niet meer. Ik heb de batterijen vervangen, een aantal malen herstart, maar het kastje blijft op 1 staan. Hoe nu?
Mijn HDMI hmb2260 heeft goed gewerkt (de kabels zitten kennelijk goed) maar hij reageert niet meer. Ik heb de batterijen vervangen, een aantal malen herstart, maar het kastje blijft op 1 staan. Hoe nu?
Beste
Heb je de TV ontvanger eens een harde reset gegeven? Hoe je dat kunt doen lees je hieronder:
Lukt het niet met het menu, dan kun je het ook op een andere manier doen:
Laat je het me weten of dit het probleem heeft opgelost?
Hoi joop2011,
Mooie link, mooie aanvulling, bedankt! Ik ga de Arcadyan STB ook toevoegen. Bijzonder dat je deze ontvangen hebt, volgens mijn informatie zit deze nog in de testfase. Zou hem zelf ook wel graag willen proberen :)
Ik wacht nog even op officiële informatie hoe deze gereset wordt, dan zet ik 'm in de post. Ik verwacht eigenlijk hetzelfde als de 1853, of heb jij er misschien al ervaring mee? word counter
Met vriendelijke groet,
Werner
KPN Webcare.
I agree, this is really the information I need
Hi
Wanneer moet ik op de resetknop drukken.
Voordat het scherm bij mij aangaat laadt het kastje al verder.
"eerste deel van het balkje" is dus bij mij niet te zien.
Menu, krijg ik niet in beeld.
Via de helpdesk krijg ik nu een nieuw kastje opgestuurd.
Ook inloggen interactieve televisie werkt niet.
Inloggen met email geeft hij aan dat er geen interactieve televisie gekoppeld is aan het account.
Inloggen met abonnee nummer geeft hij aan dat account geblokkeerd is.
Foutcode -27 op het Arris kastje.
Vanmorgen bij opstarten vroeg hij wederom om abbo nummer en pincode, na invullen die foutcode.
Dan zou een reset inderdaad voldoende moeten zijn. Hopelijk is het met de nieuwe ontvanger helemaal opgelost. Zo niet: weet je ons te vinden!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.