Beantwoord

KPN ITV. afspelen niet toegestaan

• 17 juli 2018
  • 25 reacties
  • 1741 keer bekeken

Reputatie 2
ik wil via mijn mobile telefoon KPN ITV kijken ( Tour de France ). nu krijg ik het volgende te zien, Afspelen niet toegestaan. het is op deze locatie niet toegestaan dit item te bekijken. HUH 🤤
Ik zou niet weten waarom niet.
icon

Beste antwoord door Bob2308 29 juli 2018, 11:22

Ben ik weer.
De ITV app doet het weer. Ik heb de telefoon uitgezet en de simkaart er uit gehaald, vervolgens simkaart er weer in en telefoon op gestart.
Wat denk je, de app werkt weer, denk zelf dat het aan simkaart uit en in doen ligt. Want de telefoon opnieuw op starten had ik al een keer gedaan.
Dus misschien het proberen waard voor anderen met dit probleem.

Gr. Bob
Bekijk origineel

25 reacties

Reputatie 2
ik zie dat er al een topic gestart is over dit probleem, en dat het met mijn telefoon te maken zou hebben vreemd. IK heb vorige week gewoon het WK voetbal kunnen volgen op de zelfde locatie en met de zelfde telefoon.
dus wie het weet mag het zeggen.
Reputatie 7
En waar is die locatie dan?
Via de wifi op jouw werk?
Zo ja: Zou het kunnen zijn dat de netwerkbeheerders dit ondertussen geblokkeerd hebben?
Reputatie 2
Hoi wjb

Dit is via 4G.

Gr. Bob .
Reputatie 7
Heeft de iTV app nog wel toegang tot de locatiegegevens op jouw telefoon?
De toegang is nodig opdat de app kan vaststellen of je je in Europa bevindt.
Reputatie 2
wjb.
Deze staat geopend, dus dat is het probleem niet. Ik zal hem eens opnieuw downloaden, kijken of dat helpt.

Gr. Bob
Reputatie 2
Oké app verwijderd en opnieuw gedownload, maar dat werkt dus ook niet. Nog steeds de zelfde melding. Het gaat trouwens om een Huawei P8 licht.

Gr. Bob
Reputatie 7
Badge +24
Hey Bob, dit is de tweede melding die ik nu krijg over de Huawei P8 Lite. Niet exact dezelfde melding maar dit is op z'n minst opmerkelijk. Zou je eens kunnen testen of je wel On Demand video's kan afspelen? En kan je op je thuisnetwerk wel gewoon live tv kijken?
Reputatie 2
Hoi Paul.
Ik kan wel via WiFi live kijken, maar niet via 4G. Vervolgens kan ik wel via 4G de video’s afspelen, de serie fenix is dat toch.

Gr. Bob
Reputatie 7
Badge +16
Heb je bij instellingen "kijken over 3G/4G" aan staan?
Reputatie 7
Badge +24
Wat Giant zegt klinkt nu heel aannemelijk inderdaad. 🙂
Reputatie 7
Wat Giant zegt klinkt nu heel aannemelijk inderdaad. 🙂 Vreemd als dat de oorzaak zou zijn immers dan zou je ook geen "video's" zoals de serie Fenix moeten kunnen afspelen.
Reputatie 7
Badge +16
Wat Giant zegt klinkt nu heel aannemelijk inderdaad. 🙂 Vreemd als dat de oorzaak zou zijn immers dan zou je ook geen "video's" zoals de serie Fenix moeten kunnen afspelen.
Klopt, maar je moet alles uitsluiten denk ik maar.
Reputatie 7
Badge +24
O ja, natuurlijk. Dat registreerde ik blijkbaar niet helemaal.

Reputatie 2
Hoi.
Hij staat op 4G dus ook dat is het probleem niet. Ik kan wel NPO start kijken, dus kijk daar op naar de tv.
Het is ook voor de rest geen ramp maar blijft vreemd dat je de paar dagen er voor nog naar het wk kon kijken.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb deze situatie ook even voorgelegd bij het iTV app team. Ik kan dit niet verklaren namelijk.
Hallo,

Ik krijg exact dezelfde melding als Bob. Ik heb dit gisteren voor het eerst geconstateerd. Al van alles gecontroleerd, ook naar aanleiding van de opmerkingen in dit forum, maar niks kunnen vinden wat het probleem zou kunnen zijn.

Groeten Edward
P.s. Of het toeval is weet ik niet, maar net als Bob heb ik ook een Huawei P8 alleen geen lite versie.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Edward, bedankt voor je bericht! Zodra ik meer weet horen jullie van me.
Reputatie 7
Badge +24
Excuses voor de wat late reactie. De foutmelding kon hier niet worden gereproduceerd dus dat is wel apart. Er lijkt in ieder geval wat fout te gaan bij het vaststellen van de locatie. Dus bijvoorbeeld dat de app geen toestemming heeft gekregen, of dat het wel is toegekend maar daarna in de instellingen weer is uitgeschakeld. Zouden jullie dat willen dubbelchecken voor de zekerheid?
Reputatie 7
Badge +24
Ik hoop dat jullie weer tv kunnen kijken @Bob2308 en @Edward13. Laat vooral weten als er nog problemen zijn.
Reputatie 2
Ben ik weer.
De ITV app doet het weer. Ik heb de telefoon uitgezet en de simkaart er uit gehaald, vervolgens simkaart er weer in en telefoon op gestart.
Wat denk je, de app werkt weer, denk zelf dat het aan simkaart uit en in doen ligt. Want de telefoon opnieuw op starten had ik al een keer gedaan.
Dus misschien het proberen waard voor anderen met dit probleem.

Gr. Bob
Reputatie 2
Hallo,

Ik krijg exact dezelfde melding als Bob. Ik heb dit gisteren voor het eerst geconstateerd. Al van alles gecontroleerd, ook naar aanleiding van de opmerkingen in dit forum, maar niks kunnen vinden wat het probleem zou kunnen zijn.

Groeten Edward
P.s. Of het toeval is weet ik niet, maar net als Bob heb ik ook een Huawei P8 alleen geen lite versie.

Hoi Edward zie mijn antwoord hier boven. Hoop dat het bij jouw ook werkt.
Reputatie 7
Badge +24
Goed om te lezen bob! 🙂 Dank voor het delen.
Beste Bob en Paul,

Ik had het maar even laten rusten en met een ander apparaat gekeken. Echter vanavond toch nog eens geprobeerd en jawel hoor de App deed het weer. Echter zoals gezegd had ik het laten rusten en dus niks meer gedaan. Wat nu het probleem is geweest zal wel een raadsel blijven. Wel blij dat het weer doet.

Groeten Edward
Reputatie 7
Badge +24
Tof dat je het nog even laat weten in ieder geval. Ik kan het ook niet verklaren eerlijk gezegd maar goed. Als het werkt, dan werkt het.
Bert44. Heb hetzelfde probleem in spanje. Prima beeld.akles oke. Half uurtje later weer de,elfde kreet. Ge apps met kpn. geen oplossing.locatie op huisnhmmer opgeven...blij als het percect werkt e ff later weer elke de. Uitstekende verbinding naar itv en dan bij ip nieuw kijken ellende. Bah

Reageer