Beantwoord

KPN iTV, andere zender kiezen werkt niet via Chromecast

  • 3 January 2019
  • 6 reacties
  • 251 keer bekeken

Na het instaleren van de KPN ITV app lukt het TV kijken meteen. na 1 keer een andere kiezen kan ik geen andere zender meer kiezen. Wat doe ik fout?
icon

Beste antwoord door Susan_ 4 January 2019, 21:58

Bekijk origineel

6 reacties

Na het instaleren van de KPN ITV app lukt het TV kijken via Chromecast meteen. na 1 keer een andere zender kiezen kan ik daarna geen andere zender meer kiezen. Wat doe ik fout?
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Jos, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat irritant dat je, na eenmaal een zender gekozen te hebben, niet kan zappen. Ik ben allereerst benieuwd op welke manier je dan probeert een andere zender te kiezen. Je zou gewoon moeten kunnen switchen namelijk, via de app op dat moment. Swipen naar rechts of links.. Of de iTV app openen, en misschien (afhankelijk van je toestel) even terug naar het overzicht.

Wil je laten weten of je er hiermee uitkomt? Zo niet, kan je dan iets specifieker aangeven op welke manier je er gebruik van maakt en of het elke keer voorkomt dat je de app via ChromeCast gebruikt?
Reputatie 7
Ervaar je dit met een iPad of iPhone?
Reputatie 7
Badge +21
@Jos K, helaas heb ik geen reactie meer gezien. Kunnen we je nog helpen met jouw vraag, of is deze inmiddels beantwoord?
Oo, ik meende dat ik al gereageerd had...? De Itv in combinatie met de chromecast werkt nu wel prima.
Reputatie 7
Badge +21
Geen probleem. Fijn dat je het nog even laat weten! 🙂

Reageer