Beantwoord

kpn itv app zenders buitenshuis

  • 7 December 2019
  • 7 reacties
  • 1201 keer bekeken

Ik wil buitenshuis via de app tv kunnen kijken en dan ook alle zenders die thuis wel kunnen.

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 10 December 2019, 12:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Eddie Roeleveld 

Er is een verschil in wat je kunt zien op de verschillende apparaten. Dit heeft te maken met de rechten die beschikbaar zijn voor deze apparaten. Deze verschillen zitten voornamelijk op het aantal zenders. Op de iTV app en webapp heb je toegang tot +/- 60 zenders (ipv de totale +/- 70 zenders). Hierbij heb je buitenhuis met de app toegang tot +/- 40 zenders. Van de beschikbare zenders in de app zijn de volgende functionaliteiten beschikbaar: Live, Begin gemist, Live TV pauzeren, 7 dagen Terugkijken en Opnemen. Ook kun je films en series van het basis- en pluspakket bekijken.

Het zenderoverzicht voor Online tv-kijken (thuis) en Online tv-kijken (onderweg) vind je op de zenderpagina onder ‘Welke zender zoek je’.

Maar dit zijn de zenders die je buitenshuis mag bekijken:

Ik hoop dat je zo genoeg weet. Mocht er nog vragen zijn, stel ze gerust. :relaxed:

Als het  met rechten te maken heeft snap ik niet dat kpn die niet heeft en ziggo wel…

Het hele rechtengedoe vindt ik sowieso geneuzel want als ik buitenshuis kijk, kijk ik niet binnenshuis, dus nog steeds 1 persoon die kijkt...

Reputatie 7
Badge +22

Als het  met rechten te maken heeft snap ik niet dat kpn die niet heeft en ziggo wel…

Het hele rechtengedoe vindt ik sowieso geneuzel want als ik buitenshuis kijk, kijk ik niet binnenshuis, dus nog steeds 1 persoon die kijkt...

Het is inderdaad erg ingewikkeld iets, en dat het bij Ziggo wel kan dat is mooi meegenomen. Maar helaas zijn er met KPN andere afspraken gemaakt. 

Reputatie 7
Badge +24

Als ik zoek op de site van Ziggo, dan lees ik daar dat via een Ziggo verbinding idd alle zenders beschikbaar zijn, maar via een niet-Ziggo verbinding ook niet alles.

 

Reputatie 7
Badge +25

Hi Eddie, welkom hier. Ik zie dat de anderen je al goed hebben geïnformeerd. Eigenlijk weinig aan toe te voegen.. KPN maakt bepaalde afspraken met de contentleveranciers (RTL/BBC/etc.), en daarbij wordt dus bepaald op welke manier(en) we die zenders mogen aanbieden. Dat staat dus verder los van afspraken die bijv. Ziggo heeft gemaakt met die zenders of het aantal kijkers die gebruik maken van de app.

Ik hoop dat we in de toekomst wel die zenders kunnen gaan aanbieden buitenshuis. Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust.

Reputatie 7
Badge +24

Nou... KPN zou eens kunnen beginnen om in ieder geval binnenshuis wel alle zenders aan te bieden. En alle andere opties die op de ontvanger zitten in de app volledig te ondersteunen.

Reputatie 7
Badge +25

Nou... KPN zou eens kunnen beginnen om in ieder geval binnenshuis wel alle zenders aan te bieden. En alle andere opties die op de ontvanger zitten in de app volledig te ondersteunen.

Dat zijn 2 zeer verschillende dingen, maar inderdaad, dat zijn ook zaken die spelen. Al helemaal met de komst van een smart tv app.