Beantwoord

KPN iTV app functioneert niet meer op iPad (5gen)

  • 16 April 2019
  • 5 reacties
  • 73 keer bekeken

Sinds een paar weken functioneert de iTV app niet meer op m’n iPad.
Al enkele malen de app verwijderd, iPad uitgeschakeld & app opnieuw geïnstalleerd. Echter zonder succes.
Krijg een melding dat er geen verbinding is (zie screenshot). WiFi functioneert. Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Never Enough 16 April 2019, 21:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Welke iPad en welke iOS zit erop?
Ik gebruik een iPad (5th gen.) met 12.2 software.

grt, Ronald
Reputatie 7
Badge +22
Oké, dan zou die het theoretisch het gewoon moeten doen. Ik begrijp dat het met inloggen verkeerd gaat, op welke manier log je in:
met je KPN ID (gebruikersnaam + Wachtwoord, of met het abonnementsnummer van de tv ontvanger? Ik zag aan het plaatje dat ie geen verbinding kan maken met het netwerk. Maar zie ook aan jou plaatje dat die wel verbinding heeft met WiFi.

Misschien een rare vraag, maar zou je de app nogmaals willen verwijderen? En je iPad uit en daarna weer aan, en dan de app installeren, en dan inloggen met je ID of abonnementsnummer van de iTV ontvanger. Hopelijk gaat het dan goed komen, als dat niet zo is... dan raken bij mij de opties op.
app nogmaals verwijderd, iPad uitgeschakeld en na enige tijd weer aan, tv ontvanger een totale reset gegeven, app geïnstalleerd en een nieuwe toegangscode aangemaakt & jawel het functioneert.

dank voor je support! 👍🏻
Reputatie 7
Badge +22
app nogmaals verwijderd, iPad uitgeschakeld en na enige tijd weer aan, tv ontvanger een totale reset gegeven, app geïnstalleerd en een nieuwe toegangscode aangemaakt & jawel het functioneert.

dank voor je support! 👍🏻

Graag gedaan, veel kijkplezier met de ITV-app! 😉