Beantwoord

KPN iTV app loopt continu vast op meerdere apparaten

  • 5 March 2019
  • 5 reacties
  • 1755 keer bekeken

De KPN iTV werkte al nooit echt optimaal, maar sinds kort is echt een drama. De app staat op verschillende devices, iPad Air, iPad air2 en Huawei p20 lite, maar op geen van alle draait hij stabiel. Wifi kanalen al gecheckt en ook al aangepast. Maakt geen verschil. We maken ook gebruik van een TP-link Wifi versterker om het signaal boven ook goed te krijgen. Netflix en NPO en YouTube draaien dan ook zonder moeite en ook gewoon op hoge beeldkwaliteit. Dan moet het toch aan de iTV app liggen of zie ik iets over het hoofd?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 March 2019, 21:10

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Marcel. Wat vervelend dat de KPN iTV app niet goed werkt. Je geeft aan dat je de WiFi verbinding al hebt gecheckt. Zou je nogmaals een speedtest willen uitvoeren en een screenshot daarvan in dit topic willen achterlaten? Welke versie van de iTV app heb je en heb je de iTV app al opnieuw geïnstalleerd? Zou je willen testen of je via interactieve.nl wel probleemloos tv kan kijken? Mocht het opnieuw installeren van de app het probleem niet verhelpen, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je.
Beste Vikash

Dank voor je reactie. Heb de speedtest inmiddels op meerdere apparaten en plaatsen in huis uitgevoerd. In de woonkamer haal ik de beste snelheden, gemiddeld 30 mbs download en 20 mbs upload. Op de eerste verdieping en zolder liggen de snelheden lager, gemiddeld 15 mbs download en 10 upload. Op mijn laptop (via Wifi verbonden op zolder) draait interactievetv.nl zonder problemen. iTV app versie is 6.3 en reeds opnieuw geïnstalleerd zonder verbetering.

groet Marcel
Reputatie 7
Het hele forum staat vol met berichten over de problemen met de nieuwe KPN iTV app op iOS en hier wordt weer gevraagd naar de snelheid van de verbinding. 😖
Stop met zoeken en fix die app zou ik zeggen.
Reputatie 7
Badge +21
Als je een gemiddelde snelheid hebt van 30 Mbit/s dan verwacht ik niet dat het aan jouw internet snelheid ligt. Je hebt de meest recente versie van de KPN iTV app geïnstalleerd. Zoals wjb al aangeeft zijn er op dit moment problemen met de KPN iTV app. Ik wou niet gelijk ervan uit gaan dat de problemen die jij ervaart hiermee te maken had maar dit lijkt wel het geval. Ik hoop dat er snel een oplossing/update komt zodat je eindelijk goed gebruik kan maken van onze KPN iTV app. In dit topic zal een update geplaatst worden zodra er meer bekend is.
Heeft hier ook nooit goed gewerkt ben met alles tevreden qua overstap van ziggo naar KPN , behalve de app die werkte van ziggo stukken beter, en ja we kunnen doorgaan met speedtesten maar de app zelf zal gewoon beter moeten heb met de ziggo app geen problemen op zelfde netwerk.

Reageer