Vraag

KPN ITV app NPO 1 start niet op

  • 13 March 2019
  • 7 reacties
  • 96 keer bekeken

Op onze iPad ( ios 10.3.3) start KPN iTV bij nederland 1 niet op. Alle andere zenders wel, maar Ned.1 niet. De app hebben we opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft zich voordoen.

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Arnold Schuurman, welkom! Wat een bijzonder probleem! Gebruik je de itv app ook op andere toestellen? Loop je daar tegen hetzelfde probleem aan? Je ziet NPO 1 wel terug in de app? Als je er dan op klikt, wat gebeurt er dan precies?
De App gebruiken we ook op andere toestellen, maar die werken alle 3 met een hogere iOS versie.
Na de laatste update van de iTV doet het probleem zich voor. Als ik begin bij bijv. Ned. 2 gaat alles prima en dan door "schakel" naar Ned.1 gaat het wel goed. Starten met 1 wil niet.
Reputatie 7
Badge +30
De iOS versie zou niet uit moeten maken, als deze 10 of hoger is! Wat gebeurt er als je start met 1? Loopt 'ie dan vast of zie je iets draaien bijvoorbeeld?
Het bekende wieltje draait, verder gebeurt er niets.
Reputatie 7
Badge +30
Heel vreemd. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan ga ik het doorgeven. Omdat het maar op 1 apparaat speelt, weet ik niet in hoeverre we ook daadwerkelijk iets kunnen doen. Ik zoek dit natuurlijk wel even voor je uit.
De PC is: **

Admin: gegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel
Reputatie 7
Badge +30
Hartelijk dank! Ik ga het bij de betreffende afdeling doorgeven. Mocht ik nog iets horen, laat ik het je natuurlijk weten. Vooralsnog kan je gelukkig via de NPO 2 alsnog de programma's van NPO 1 zien.