Beantwoord

Kpn itv app op smart tv

  • 13 April 2019
  • 2 reacties
  • 841 keer bekeken

Ik heb een samsung smart tv en kijk tv via kpn itv app die is gedownload op de tv. Hoe kan ik zenders in mijn zenderpakket verbergen en zichtbaar maken en hoe kom ik bij de films in het pluspakket?

Dat kon vrij makkelijk toen ik nog tv ontvanger gebruikte. Ik kan het nu nergens vinden...

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 15 April 2019, 14:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Als die app hetzelfde is als de iTV app op Android en iOS, dan is er een favorietenlijst om alleen zenders zichtbaar te hebben die je interessant vindt. Er is sowieso nog geen apart gedeelte voor on-demand films uit het pluspakket.
Voor de app op Android en iOS zou die functionaliteit op korte termijn komen, maar de vraag blijft wat "op korte termijn" bij KPN betekent.

De app voor Samsung TV is gloednieuw en bij KPN betekent dat meestal dat hij nog verre van af is en dat er dus nog veel functionaliteit kan ontbreken.

Waarom gebruik je niet nog gewoon een TV ontvanger?
Reputatie 7
Badge +21
Helaas is de Smart TV iTV app nog niet gelijk aan de Android/iOS versie. De Smart TV app beschikt op dit moment over de volgende functies:
  • Zoeken
  • TV Gids
  • Uitzendingen tot 7 dagen terugkijken
  • Het pauzeren van programma’s en Begin Gemist
  • Opnemen
  • Kinderslot
Films en Series uit de On Demand sectie zijn nog niet beschikbaar, net als de Apps op TV, Favorieten lijst, Uitgelicht/Startpagina en Mijn Services.

Reageer