Beantwoord

KPN iTV App op Windows

  • 18 September 2019
  • 3 reacties
  • 1849 keer bekeken

Voor de zoveelste keer weigert mijn Itv Online app dienst.
Ik krijg de melding "deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar. probeer het later nog eens"
Opnieuw installeren etc. biedt geen soelaas. Ik beschik over een moderne laptop waar ik verder geen problemen mee heb.
Dit gebeurt enkel in de avond omdat ik overdag de app nooit gebruik (en dus als KPN niet bereikbaar is op de chat en mailen kan sowieso niet). Dus ik kan het nooit direct aan een medewerker vragen.

Ik ben inmiddels wel klaar met die instabiele product. De enige manier waarop ik op mijn laptop kan kijken is via de browser.
Is dit een bekend probleem?
icon

Beste antwoord door wjb 19 September 2019, 08:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Bedoel je nu de iTV Online app op een Windows laptop?
Zo ja, weet dan dan de app op Windows verouderd is en al tijden niet meer ondersteund/onderhouden wordt door KPN.
Op een Windows laptop kijk je tegenwoordig alleen nog via de browser, niet meer via de app.
Reputatie 7
Hoi @WoutF, welkom op het forum. Als je die melding krijgt is het niet echt lekker tv kijken op je laptop inderdaad. Zoals wjb al noemt kan je de app op een computer beter niet gebruiken, je kunt onze iTV Online website hier beter voor gebruiken. Als je daar kijkt, krijg je dan ook zulke meldingen of lukt het daar wel op tv te kijken?
Bedoel je nu de iTV Online app op een Windows laptop?
Zo ja, weet dan dan de app op Windows verouderd is en al tijden niet meer ondersteund/onderhouden wordt door KPN.
Op een Windows laptop kijk je tegenwoordig alleen nog via de browser, niet meer via de app.


Ok, bedankt. Dit wist de medewerker aan de telefoon mij niet te vertellen.
Heldere communicatie..