Beantwoord

KPN iTV app problemen Chrome

  • 26 April 2019
  • 289 reacties
  • 33428 keer bekeken

Badge
Goede dag, ook ik heb hetzelfde probleem.
De app werkt soms wel, soms niet. Zenders "NPO1 t/m RTL7" gaan goed, ook KPN Zender van de Maand gaat foutloos maar voor de rest komt bij elke zender de foutmelding "Sorry..." in beeld.

Extra info Foutmelding:
Cannot create content decryption session

Storing komt voor op 2 apparaten. Op beide apparaten hetzelfde probleem. Onderstaand gegevens over telefoon en tablet waarbij de fout voorkomt:

Samsung Galaxy S7 (SM-G930F)
Android 8.0.0. Laatste update 24 maart 2019

App werkt ook niet op Lenovo TAB 2 A10-70F
Android 6.0. Laatste update 18-03-2019.

Verwijderen van de app en opnieuw installeren helpt niet. Ook modem reset helpt niet.

App werkt wél met oudere Samsung A5
Android 6.0.1 laatste update 26-04-2019.
Waarschijnlijk ivm oudere Android versie en andere app-versie?

Hopelijk draagt deze info iets bij en is het snel opgelost. Tot die tijd gebruik ik mijn oude A5 wel.

Met vriendelijke groet,
Tim van Woerkom.


icon

Beste antwoord door Paul van KPN 29 April 2019, 16:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

289 reacties

Reputatie 7
Mijn telefoon heeft android 9
Zie dat er een update is op mijn telefoon voor de app
Kan ik die gewoon zonder problemen installeren?

Zolang je maar minimaal versie 74.0.3729.157 van Chrome hebt kan je de nieuwe versie gewoon installeren. Ik heb hem ook op mijn OnePlus 5T (Android 9) staan.
Reputatie 7
Badge +11
Oke ga het proberen,thx @wjb

En gedaan,
Chrome update,daarna ITV app update, geen problemen alles werkt weer goed, Nokia 8
Android 9
Reputatie 2
Welke versie van de app heb je nu?
Van welke zender/kanaal wil je een opname terugkijken?

Versie 6.3.1.1
Maakt niet uit; opnames van NPO 1,2 of 3 of RTL4: geen enkele opname is terug te zien
Reputatie 7
Welke versie van de app heb je nu?
Van welke zender/kanaal wil je een opname terugkijken?
Versie 6.3.1.1
Maakt niet uit; opnames van NPO 1,2 of 3 of RTL4: geen enkele opname is terug te zien

En welke versie vaan Google Chrome heb je?
Als dat de versie eindigend op 136 is, dan is dat de oorzaak. Zodra die naar 157 geupgrade wordt zal het terugkijken van opnames ook weer moeten lukken.
Reputatie 7
Badge +22
Ik heb het ook op de iPhone:


Maar dat zwarte balk waar “kijken” in staat mag wel wat smaller, die blokken vallen onder en boven het scherm uit beeld. Daar kunnen wel 3 woorden onder elkaar staan. Maar fijn dat je nu apart naar films kan gaan, maar zijn het de Pluspakket films? En Videoland wordt die ook nog apart vermeld? Zal wel niet zeker, moet je weer zoeken als je de titel weet.
Reputatie 2


Welke versie van de app heb je nu?
Van welke zender/kanaal wil je een opname terugkijken?
Versie 6.3.1.1
Maakt niet uit; opnames van NPO 1,2 of 3 of RTL4: geen enkele opname is terug te zien
En welke versie vaan Google Chrome heb je?
Als dat de versie eindigend op 136 is, dan is dat de oorzaak. Zodra die naar 157 geupgrade wordt zal het terugkijken van opnames ook weer moeten lukken.
Reputatie 2
Opgelost!
Reputatie 7
Opgelost!
En wat was het probleem?
Na een update van Chrome en de ITV app werkt alles weer, dank je wel!
Lenovo TB3-X70F.
Voor zichtbaar optimistisch inderdaad, want ik kan nog steeds mijn opnames niet bekijken. En ik heb ook Chrome geüpdate naar 157 op het eind.
Alees weer geprobeerd. App eraf en er weer op. Telefoon aan/uit.
😢
Hallo allemaal,
Bij deze een heeeele dikke dank aan iedereen die eraan heeft gewerkt om de app (en alles erom heen) weer werkende te krijgen! Ook een 2de dikke dank voor de beleefde en correcte manier van handelen. Bij mij is alles nu weer naar tevredenheid.
Wens jullie allemaal weer een prettige (werk)tijd en tot het volgende "probleem"........ grapje 🙂, nog wel een beetje humor over toch.
Met groet,
Update gehad van KPNitv app en geweldig alles werkt inclusief de TT 888 ondertiteling voor doven en slechthorenden! Hulde (y)
Bij mij werkt het weer. Ik heb geen downgrades uitgevoerd.
Itv. App 6.3.1.1
Chrome 74.0.3729.157
Wat doe ik fout? Ik kan nog steeds mijn opnames niet bekijken. Terwijl alles zou moeten kloppen
Reputatie 7
Wat doe ik fout? Ik kan nog steeds mijn opnames niet bekijken. Terwijl alles zou moeten kloppen
Heb je Chrome versie 74.0.3729.157?
Van welke zenders zijn die opnames?
Ja ik heb deze versie van Chrome en maakt niet uit van welke zender. Speelt geen enkele opname af
Reputatie 7
Hmmm...

Update:

We zijn binnen ITV voorzichtig optimistisch, maar we zien hier na een update van Chrome naar versie 74.0.3729.157 dat de streams weer werken. Met .136 op het eind werkt het nog niet.

Hoe kom ik erachter welke versie ik heb of krijg? Vinden die updates niet automatisch plaats dan?
Ik zou graag reactie krijgen van kpn.
Want bij mij werkt het nog steeds niet
@Maatje25 Welke Android versie?

@EAE twee manieren de een is vanuit de chrome browser op de drie puntjes tikken dan Instellingen in dat venster over Chrome kiezen.

Of vanuit de Android instellingen naar Apps Chrome kiezen dan staat dit bij App Info.
@Maatje25 Welke Android versie?

@EAE twee manieren de een is vanuit de chrome browser op de drie puntjes tikken dan Instellingen in dat venster over Chrome kiezen.

Of vanuit de Android instellingen naar Apps Chrome kiezen dan staat dit bij App Info.

Bedankt!
Hoi Tim, ik heb een Samsung s5 neo. Android 6.0.1 en die doet het ook niet. Dus lijkt me niet aan Android te liggen. En bij mij ook alles geüpdate zoals het zou moeten om het weer te doen. Maar helaas.
Reputatie 7
En bij mij ook alles geüpdate zoals het zou moeten om het weer te doen.
Dus jij hebt Chrome versie 74.0.3729.157 op jouw Samsung staan?
Ja heb ik Wjb. Weet het nu ook niet meer en bij kpn blijft het stil. 😦