Beantwoord

KPN itv app werkt niet

  • 7 May 2019
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

Ik heb al een tijdje last van dat mijn kpn itv app op mijn telefoon niet werkt. Heb hen al meerdere malen opnieuw gedownload maar dat werkte niet.
icon

Beste antwoord door PeterG 7 May 2019, 18:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Er zijn problemen i.c.m. Samsung apparaten. Ook een enkele Huawei schijnt last van de storing te hebben.

Zie centrale topic hieromtrent.

Tip: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-itv-app-problemen-472341/index6.html#post760929
Reputatie 7
Er zijn problemen i.c.m. Samsung apparaten. Ook een enkele Huawei schijnt last van de storing te hebben.
@PeterG,
Ondertussen zijn bijna alle merken getroffen immers de nieuwe versie van Google Chrome wordt nog altijd actief uitgerold en daarmee wordt het probleem steeds verder verspreid.
Ook mijn OnePlus 5T heeft ondertussen de nieuwste versie vaan Google Chrome en daardoor is het daar nu ook gedaan met de iTV app.
Ah, thanks, @wjb . Da's niet best van KPN. Dat hadden ze voor moeten zijn natuurlijk.
En reparatie laat ook al lang op zich wachten.
Reputatie 7
Ah, thanks, @wjb . Da's niet best van KPN. Dat hadden ze voor moeten zijn natuurlijk.
En reparatie laat ook al lang op zich wachten.

Ik weet niet wie hier nu de schuldige is, KPN of Google.
Het kan maar zo zijn dat Google vergeten is om derden tijdig op de hoogte te stellen van de voorgenomen wijzigingen en dat KPN dus van helemaal niets wist.

Het is inderdaad zo dat een fix ondertussen al weer veel te lang op zich laat wachten en ik ben bang dat de betrokken afdeling(en) nog steeds hun gewone 9 tot 5 patroontje er op nahouden.
KPN heeft fantastische techniek in huis, maar dit zijn nu van die dingen waarom mijn vertrouwen in de organisatie niet bijster groot is.

Alles wat met software te maken heeft neemt bij KPN veel te veel tijd en ik zet ook sterk mijn vraagtekens bij de prioriteiten die door KPN aan verschillende onderdelen gegeven worden.

Het feit dat de V10A en de Experia WiFi's nog altijd gedrochten van apparaten zijn terwijl ze ondertussen al geruime tijd in gebruik zijn stemt mij zeer bedroefd. Het duurt gewoon veel te lang alvorens significante tekortkomingen weggenomen worden.
Dat er nog altijd geen HD-"Glas"-op-1 is, is mijns inziens een pure minachting van een aanzienlijke groep abonnees waartegen eigenlijk gezegd wordt dat HD goed genoeg is.

Ik zou graag willen dat KPN wat beter/sneller zou presteren, maar de ontwikkelingen van de afgelopen jaren stemmen mij absoluut niet positief. Dat is ook waarom ik mij hier op het forum regelmatig behoorlijk critisch uit.
hier al contact over gehad met KPN maar de medewerker had wel van het probleem gehoord maar had geen idee wat hij er aan moest doen of bij wie ik dan moet zijn. dit loopt al bijna 2 weken maar nog geen resultaat. De prijsverhogingen en verdwijnen van kanalen gaat wel snel