Beantwoord

KPN itv app werkt niet (alleen NPO)

  • 31 March 2019
  • 23 reacties
  • 451 keer bekeken

Sinds paar dagen alleen NPO te zien op de app. Ook mijn opnames kan ik niet zien. Gebruik Samsung S9.
icon

Beste antwoord door Rido 31 March 2019, 20:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

Reputatie 7
Wat is de versie van de app op jouw Samsung S9?
Pie en de update van maart
Reputatie 7
Nogmaals de vraag dan maar.
Wat is de versie van de app op jouw Samsung S9?
6.2.3
Reputatie 7
Dat is apart, ik ervaar geen problemen met de iTV app versie 6.2.3 op mijn OnePlus 5T (Android 9). Die versie is ook al van december 2018.
Kan je de app eens verwijderen en opnieuw installeren?
Heb je dan nog steeds die problemen?
Yep al gedaan. Helaas alleen NPO te zien. BV FOX sport of Veronica niet.
Reputatie 7
Is dit buitenshuis via 4G of thuis via wifi?
Dit krijg ik dan te zien.

Zowel thuis als op 4G
Reputatie 7
Badge +22
Hoe ben je ingelogd? Met je gebruikersnaam van KPN? Of met het abonnementsnummer van de interactieve TV? 🤔
Reputatie 7
Ben je ingelogd met jouw KPN ID of met het abonnementsnummer?

Edit: Dennis was me voor. ☺️
Reputatie 7
Badge +22
Ben je ingelogd met jouw KPN ID of met het abonnementsnummer?

Edit: Dennis was me voor. ☺️

Ik vul hierop nog wat aan, zou je je Samsung S9 eens een reset willen geven? LET OP! Maak eerst even een backup van je bestanden en telefoonnummers! Zodat je je gegevens niet kwijt bent.
Met beide ingelogd geprobeerd. Geen verschil. Ja ga ik proberen de reset.
Reputatie 7
Badge +22
Met beide ingelogd geprobeerd. Geen verschil. Ja ga ik proberen de reset.
Oké, dan wachten we het even af. 😉
Was even wat werk. Telefoon naar tentoonstellingen en app er weer op. Werkt nu weer. Bedankt voor de tip!! Ben wel nieuwsgierig wat het dan geweest kan zijn.
Reputatie 7
Badge +22
Was even wat werk. Telefoon naar tentoonstellingen en app er weer op. Werkt nu weer. Bedankt voor de tip!! Ben wel nieuwsgierig wat het dan geweest kan zijn.
Wat fijn dat alles weer werkt! Helaas zullen we daar niet achterkomen, maar je kunt er weer gebruik van maken! 😉
Nou de app deed het even maar nu weer hetzelfde. Mijn pakketten Fox sport, pluspakket en mijn opnamen kan ik op de app niet meer afspelen.
Reputatie 7
Badge +22
Nou de app deed het even maar nu weer hetzelfde. Mijn pakketten Fox sport, pluspakket en mijn opnamen kan ik op de app niet meer afspelen.
Wat vervelend dat het weer niet werkt, dan gaat er toch iets fout. Maar ik zou dan even niet weten er fout gaat. 😞
Hoi Rido

Ik vroeg me af of je inmiddels al een oplossing had gevonden? Ik heb nl sinds een paar weken hetzelfde probleem op mijn samsung 10. Ook al van alles getest maar niks werkt tot nu.

Groetjes Sietske
Reputatie 7
Ik heb nl sinds een paar weken hetzelfde probleem op mijn samsung 10.
Jij ervaart waarschijnlijk het probleem dat in dit topic (klik) behandeld wordt.
Ja precies dezelfde meldingen drm vroeg ik me af of er al een oplossing gevonden was 🙂
Reputatie 7
Ja precies dezelfde meldingen drm vroeg ik me af of er al een oplossing gevonden was 🙂
Dat kan je nalezen in dat door mij gelinkte topic.
Dank je