Beantwoord

KPN itv app werkt niet: locatie foutmelding

  • 20 October 2021
  • 11 reacties
  • 1533 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem met mijn telefoon. Ik kan naar geen enkele zender kijken en ook bij de opnames geeft de app deze foutmelding.

Al het bovenstaande heb ik al geprobeerd, inclusief het verwijderen van de sim kaart. Dit gaf wel een tijdelijke oplossing, maar na 2 keer opstarten gaf de app weer de melding dat de locatie niet kan worden vast gesteld. 

 

Het vreemde is wel dat op de achtergrond de zender gewoon afspeelt, maar deze melding blijft in beeld staan en kan niet weg gedrukt worden. 

Ik heb een Oneplus 7 pro

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen-bart Engelen 23 October 2021, 12:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb hetzelfde probleem met mijn telefoon. Ik kan naar geen enkele zender kijken en ook bij de opnames geeft de app deze foutmelding.

Al het bovenstaande heb ik al geprobeerd, inclusief het verwijderen van de sim kaart. Dit gaf wel een tijdelijke oplossing, maar na 2 keer opstarten gaf de app weer de melding dat de locatie niet kan worden vast gesteld. 

 

Het vreemde is wel dat op de achtergrond de zender gewoon afspeelt, maar deze melding blijft in beeld staan en kan niet weg gedrukt worden. 

Ik heb een Oneplus 7 pro

Heb je je locatie aanstaan van jou telefoon @Fdh1?

Ik heb hetzelfde probleem met mijn telefoon. Ik kan naar geen enkele zender kijken en ook bij de opnames geeft de app deze foutmelding.

Al het bovenstaande heb ik al geprobeerd, inclusief het verwijderen van de sim kaart. Dit gaf wel een tijdelijke oplossing, maar na 2 keer opstarten gaf de app weer de melding dat de locatie niet kan worden vast gesteld. 

 

Het vreemde is wel dat op de achtergrond de zender gewoon afspeelt, maar deze melding blijft in beeld staan en kan niet weg gedrukt worden. 

Ik heb een Oneplus 7 pro

Heb je je locatie aanstaan van jou telefoon @Fdh1?

Ja die staat aan. Werkt ook goed voor alle andere apps, behalve die van kpn. De rechten voor locatie staan ook goed. 

Reputatie 7
Badge +22

Ja die staat aan. Werkt ook goed voor alle andere apps, behalve die van kpn. De rechten voor locatie staan ook goed. 

@Fdh1 dat is vreemd, zal je de app eens willen verwijderen van jou telefoon? En hoe meld jij je aan, met een KPN ID of met het abonnementsnummer en pincode van jou interactieve tv? Want je kunt je op twee manieren inloggen met de app. 

 

@Fdh1 dat is vreemd, zal je de app eens willen verwijderen van jou telefoon? En hoe meld jij je aan, met een KPN ID of met het abonnementsnummer en pincode van jou interactieve tv? Want je kunt je op twee manieren inloggen met de app. 

Dit heb ik meerdere keren gedaan. Zojuist nog een keer gedaan en hierna ingelogd met mijn abonnementsnummer. Maar dit werkt ook niet. Normaal gesproken log ik altijd in met mijn KPN ID. 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi en van harte welkom @Fdh1!

Wat gek dat de iTV app vastloopt op je locatie, terwijl ik lees dat je er in andere apps geen last van hebt. Dennis heeft al met je mee gedacht, maar je bent er nog niet uit gekomen zie ik. Het speelt dus op je OnePlus 7 Pro. Maakt het verschil of je verbonden bent via WiFi of via mobiel internet? Kan je dit voor me uitproberen? En had je de app ook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd - zo ja, helpt dat?

Hoi en van harte welkom @Fdh1!

Wat gek dat de iTV app vastloopt op je locatie, terwijl ik lees dat je er in andere apps geen last van hebt. Dennis heeft al met je mee gedacht, maar je bent er nog niet uit gekomen zie ik. Het speelt dus op je OnePlus 7 Pro. Maakt het verschil of je verbonden bent via WiFi of via mobiel internet? Kan je dit voor me uitproberen? En had je de app ook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd - zo ja, helpt dat?

Bedankt voor je reactie. Ik heb het net even getest en via mijn wifi netwerk werkt de app wel naar behoren. Zodra wifi dan uitgeschakeld wordt komt de melding direct weer naar boven. Aangezien ik het voornamelijk buitenshuis gebruik zonder wifi is dit wel erg vervelend. Het verwijderen en opnieuw installeren had ik al diverse malen gedaan. Kan ik nog iets anders veranderen aan mijn instellingen? 

Hoi en van harte welkom @Fdh1!

Wat gek dat de iTV app vastloopt op je locatie, terwijl ik lees dat je er in andere apps geen last van hebt. Dennis heeft al met je mee gedacht, maar je bent er nog niet uit gekomen zie ik. Het speelt dus op je OnePlus 7 Pro. Maakt het verschil of je verbonden bent via WiFi of via mobiel internet? Kan je dit voor me uitproberen? En had je de app ook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd - zo ja, helpt dat?

Bedankt voor je reactie. Ik heb het net even getest en via mijn wifi netwerk werkt de app wel naar behoren. Zodra wifi dan uitgeschakeld wordt komt de melding direct weer naar boven. Aangezien ik het voornamelijk buitenshuis gebruik zonder wifi is dit wel erg vervelend. Het verwijderen en opnieuw installeren had ik al diverse malen gedaan. Kan ik nog iets anders veranderen aan mijn instellingen? 

TV kijken via mijn wifi netwerk thuis helpt toch ook niet. Na ongeveer een minuut verschijnt de melding weer in beeld en stopt de uitzending. 

Reputatie 7
Badge +8

Er is ook al een ander topic waar dit probleem speelt met een Oneplus 7

Misschien is het apparaat specifiek. @Erwin_ heeft het app team hier al van op de hoogte gebracht, dus ik zou dat andere topic in de gaten houden voor als het app team een oplossing vind.

Reputatie 7
Badge +19

@Fdh1 Laten we inderdaad het topic van Erwin even in de gaten houden. Ik zal hem intussen even contacten en kijken of ik ook gegevens van jou kan doorgeven. Vul je alvast jouw forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?

Ik heb hetzelfde probleem. 

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb hetzelfde probleem. 

Hi @parko, dat is niet fijn, goed dat je het aankaart. Om je goed te kunnen helpen hebben we wel meer informatie nodig.

Welke foutmelding krijg je te zien? Hoe maak je gebruik van online tv kijken? Vanaf wat voor apparaat doe je dit (merk en type)? Als je de iTV app gebruikt, helpt het als je de app opnieuw installeert? Hoe gaat het als je het probeert vanaf een ander apparaat? Alle details zijn welkom, alleen op die manier kunnen we hier met je mee denken.