Beantwoord

KPN ITV app werkt slecht

• 1 juli 2018
  • 7 reacties
  • 1127 keer bekeken

Ik heb een klacht over de KPN ITV app. Deze werkt erg slecht. Wij hebben een sta caravan en daar zijn we heel vaak. Ik wil dan op mijn tablet dingen zien wat ik heb opgenomen. Maar 9 vd 10 keer werkt het niet. De app blijft maar laden. Kan mijn opnames niet zien. Dan wil ik uitloggen en opnieuw inloggen maqr ik kan niet eens uitloggen, kom gewoon niet bij dat schermpje. Bij Ziggo kan je ook op de laptop kijken. Bij KPN kan dat niet eens. Paar jaar geleden werd ons beloofd dat dat nog komt. Maar het is er nog steeds niet. Betaal 84 euro in de maand, maar ik vind dit echt slecht. Heb een nieuwe tablet gekocht. De Huawei Mediapad 5 en ik krijg al de melding dat de app niet goed werkt met mijn apparaat. Die is helemaal nieuw. Wat moet ik dan kopen? Ik baal hier echt ontzettend van. Want daarom heb ik een goede tablet gekocht zodat we op de camping met behulp van een kastje op onze tv KPN kunnen kijken. En dan werkt het zo slecht.

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Gerann 13 juli 2018, 12:53

Haha, ik denk dat de app was vastgeslagen, ik heb hem verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en daarna werkte het weer goed.
Ik vind wel dat KPN achterloopt, je koopt allemaal nieuwe apparatuur, een nieuwe tablet, een nieuwe telefoon en op beide werkt Mijn KPN ook niet helemaal goed, waar ligt dat dat aan?
Net zoals ITV gebruiken via de laptop, dat is ook nog niet mogelijk, terwijl Ziggo dit allang heeft. Verder tevreden over KPN, maar als je ITV veel wilt gebruiken, zoals wij op de camping, dan moet je wel halsbrekende toeren uithalen om dit mogelijk te maken. Een chromecast etc. Terwijl het via een laptop allemaal veel makkelijker gaat.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Ik gebruik de iTV app op een OnePlus 5T en een Huawei MediaPad M3 en ookal is er nog een hele hoop te verbeteren, ik kan in ieder geval wel gewoon televisie kijken en, heel prettig, casten naar een Chromecast.
Eigenlijk zou ik verwachten dat de app ook wwl zou werken op jouw Huawei MediaPad M5.
Wat voor een melding krijg je die zegt dat je app niet goed werkt?
Wat is de snelheid van de wifi verbinding in jullie stavaravan?
Ik krijg de melding bij play store: Deze app is mogelijk niet geoptimaliseerd voor je apparaat.
Wat de Wi-Fi snelheid is weet ik niet. Maar in de auto maak ik met mijn telefoon een hotspot aan. En ik heb 4G van KPN. En ook dan werkt de app niet optimaal.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Gerann, welkom op het forum! Ik heb eens gekeken naar de technische specificaties van die MediaPad M5. Ik zie dat daar een chipset inzit van Hisilicon. En dat is er een waar we nog problemen mee ervaren. Daar wordt aan gewerkt, maar op dit moment is nog niet duidelijk wanneer dit is opgelost.

Je oude tablet, is dat degene waar je de problemen mee hebt die je in je eerste zin beschrijft? Wat voor merk en type is dat?

Verder is de vraag die wjb stelt over de wifi snelheid in de caravan een goede. Je kunt via www.speedtest.net meten hoeveel Mbit je haalt.
Reputatie 7
Ik heb eens gekeken naar de technische specificaties van die MediaPad M5. Ik zie dat daar een chipset inzit van Hisilicon. En dat is er een waar we nog problemen mee ervaren.Wow, ik gebruik zonder problemen een Huawei MediaPad M3 en dan mag je twee keer raden wat voor een chipset daar in zit... Juist, helemaal goed, een HiSilicon.
Links de M5, rechts de M3.

Bron
Haha, ik denk dat de app was vastgeslagen, ik heb hem verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en daarna werkte het weer goed.
Ik vind wel dat KPN achterloopt, je koopt allemaal nieuwe apparatuur, een nieuwe tablet, een nieuwe telefoon en op beide werkt Mijn KPN ook niet helemaal goed, waar ligt dat dat aan?
Net zoals ITV gebruiken via de laptop, dat is ook nog niet mogelijk, terwijl Ziggo dit allang heeft. Verder tevreden over KPN, maar als je ITV veel wilt gebruiken, zoals wij op de camping, dan moet je wel halsbrekende toeren uithalen om dit mogelijk te maken. Een chromecast etc. Terwijl het via een laptop allemaal veel makkelijker gaat.
Reputatie 7
Badge +28
Goed om te horen dat de app bij jou weer werkt, Gerann!

Kan zijn dat de iTV ontwikkelaars wat betreft de Hisilicon meer vooruitgang hebben geboekt (t.o.v. MediaTek) en dat dit in de praktijk al wel weer goed, of in ieder geval beter werkt. Ik zal het eens expliciet navragen bij ze.

Via de laptop kun je ook op korte termijn buitenshuis kijken. Zodra we daar een duidelijke datum voor hebben laten we dit natuurlijk weten.

Je hebt verder ook niet meer gereageerd in je topic over de MijnKPN app. Als je daar nog problemen mee hebt, reageer alsnog. Dan kunnen we dat verder nakijken. Want die app moet gewoon werken op je Samsung.
Reputatie 7
Kan zijn dat de iTV ontwikkelaars wat betreft de Hisilicon meer vooruitgang hebben geboekt (t.o.v. MediaTek) en dat dit in de praktijk al wel weer goed, of in ieder geval beter werkt. Ik zal het eens expliciet navragen bij ze.@Erik_,
De app heeft altijd gewerkt in combinatie met de HiSilicon, zelfs in de pilotfase.

Reageer