Kpn itv doet het alweer niet

  • 16 May 2019
  • 4 reacties
  • 165 keer bekeken

Wat n waardeloos product leveren jullie toch voor zoveel geld,nu doet kpn i tv het voor de zoveelste keer niet.ge je schamen kpn niets anders dan ellende met mijn abonnement van kpn.ze schieten mensen naar de maan en jullie kunnen niet eens een goed product leveren pffffff

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
@Peters.kanters

Update 14-05-2019:
Er zijn problemen met de app
Het kan zijn dat je een update beschikbaar ziet voor de iTV app die het issue moet oplossen, behalve diegenen die op Android 9 werken, dit in verband met een probleem in de synchronisatie van audio en video. Daar wordt nog hard aan gewerkt zodat ook iedereen met Android 9 de update kan krijgen.

Zie je de update nog niet staan (ook al heb je geen Android 9)? Wacht het nog even af, de update zal z.s.m. beschikbaar zijn. Zodra ik meer weet over de toestellen met Android 9 laat ik van me horen!

Update 29-04-2019 16:52:

Er is een workaround gevonden om Chrome te downgraden. Niet de permanente oplossing natuurlijk, maar zal wel werken totdat het volledig is opgelost.

- Ga naar Apps > Chrome
- Kies “Verwijder updates” of “Disable”
- Je krijgt een pop-up te zien waar gevraagd wordt of je terug wilt naar de factory version, dit moet je accepteren
- De updates worden verwijderd en je bent terug op versie 71.
- Vergeet niet om automatische updates voor Chrome uit te schakelen in de Play Store

Hou voor updates dit topic in de gaten https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-itv-app-problemen-472341
Wat n waardeloos product leveren jullie toch voor zoveel geld,nu doet kpn i tv het voor de zoveelste keer niet.ge je schamen kpn niets anders dan ellende met mijn abonnement van kpn.ze schieten mensen naar de maan en jullie kunnen niet eens een goed product leveren pffffff


Als je nu eens vertelt wat je problemen zijn dan kan iemand je wellicht helpen. Met alleen maar klagen, komen we natuurlijk niet verder.
Hoi @Peters.kanters . Zo te lezen ben je het even helemaal zat. Dat is niet de ervaring die bij onze producten hoort en ik help je graag verder.
Wat is er precies aan de hand? Doet de app het niet? Of werkt je itv tuner niet zoals het hoort? Alle info is welkom! Ik help je graag verder.
Ik heb niks meer gehoord en ga er voorlopig van uit dat je voldoende informatie hebt. Uiteraard zit ik voor je klaar en volstaat een berichtje!