Beantwoord

KPN iTV doet het niet

  • 15 January 2020
  • 4 reacties
  • 127 keer bekeken

Dit is wat ik steeds te zien krijg. Terwijl alles gewoon gekoppeld is. Hoe is dit op te lossen? 

Ik zou graag op mijn mobiel kijken of op de tablet. 

icon

Beste antwoord door Susan_ 17 January 2020, 09:49

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Sjenien88, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat irritant dat je deze melding steeds krijgt op het moment dat je via je mobiel of tablet televisie wil kijken.. De melding komt er niet zomaar te staan, dus ik kijk graag met je mee waar dit vandaan komt. 

Allereerst, je hebt 2 opties om in te loggen op https://www.interactievetv.nl. Namelijk via je KPN ID gegevens of rechts bovenin via je abonnementsnummer en pincode. Lukt het wel als je wil inloggen met je abonnementsnummer (via mail ontvangen en terug te vinden in MijnKPN). Kies je voor KPN ID? Dan moeten de gegevens hetzelfde zijn als de KPN ID waarmee je inlogt om je abonnement van internet en televisie in te zien of te wijzigen (waar het aan gekoppeld is).  En wat gebeurt er als je op "OK" drukt?

Via de KPN iTV app heb je deze opties ook. Wil je eens controleren of het wel lukt met het abonnementsnummer en pincode? :upside_down:

Reputatie 7
Badge +21

@Sjenien88, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of jouw probleem inmiddels is opgelost? :slight_smile:

Hallo Susan,

Beetje afwezig geweest sorry.
Maar inloggen is gelukt. 
Het tv abonnement was van mijn kpn ontkoppelt. Nu doet hij het weer.

Deze topic mag dus verwijdert worden.

Groetjes Janine

Reputatie 7
Badge +21

@Sjenien88, bedankt voor je terugkoppeling! :blush:

Reageer