Beantwoord

KPN ITv en Telfort mobiel

  • 2 April 2019
  • 7 reacties
  • 1187 keer bekeken

Vanaf 15 april aanstaande heb ik TV, telefoon en internet via KPN maar mobiel heb ik dan nog Telfort als provider
Aangezien Telfort al op 1 mei overgaat in KPN vraag ik mij af of ik dan ook in aanmerking kom voor het Combivoordeel. Of kan ik direct overstappen van Telfort naar KPN mobiel zonder extra kosten?
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 April 2019, 16:29

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo @T.T. Huisman ,
Alle Telfort-klanten worden in de 1e week van april geïnformeerd over de extra mogelijkheden in samenwerking met KPN vanaf april 2019.
Beste Jan D,
Vriendelijk dank voor deze informatie
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @T.T. Huisman. Wat leuk om te lezen dat je een abonnement bij KPN hebt aangevraagd. Vanaf gisteren (2 april) informeren we KPN-klanten over deze aanbieding per mail of brief, zoals Jan-D al aangeeft. Heb je deze brief inmiddels al ontvangen?
1 cruciaal puntje klopt niet helemaal per 1 mei stopt de verkoop van abonnementen. Daarmee is Telfort als provider nog niet helemaal weg.
Reputatie 3
Badge
Komen er ook budget itv abbo's bij KPN die de Telfort itv abbo's gaan vervangen? Of kan ik nu als KPN klant nog beter overstappen naar Telfort? 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@wiigamer Op dit moment is daar nog niets over bekend. Zodra er nieuwe abonnementsvormen worden aangeboden door KPN zullen we dat met jullie delen op het KPN Forum.
Inderdaad nog geen brief, of mail, ontvangen inzake overgang van Telfort naar KPN. iTV en mobiel

Reageer