Beantwoord

KPN iTV inloggen werkt niet

  • 28 November 2020
  • 3 reacties
  • 309 keer bekeken

Ik wil graag inloggen op iTV (op IOS) maar krijg de melding Kpn ID is tijdelijk niet beschikbaar en inloggen met code en nr werkt ook niet. (Code gereset maar nieuwe code werkt ook niet) 

via de website krijg ik de melding er is een technische storing. 
 

(De MijnKPN app werkt wel gewoon)

icon

Beste antwoord door HuismanM 3 December 2020, 16:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @HuismanM, wat een raar probleem, we hebben hier geen andere meldingen over binnen gekregen en de melding over de technische storing komt mij dan ook niet bekend voor.

We zijn inmiddels een aantal dagen verder, lukt het nu wel weer of loop je nog tegen het zelfde probleem aan?

Zo ja, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik of ik vanaf onze kant een verklaring kan vinden!

Hoi Maja, 

Inloggen met code en abo nummer gaf nog steeds een fout maar kon wel weer gewoon inloggen met kpn id gelukkig. 

(Ik zag overigens wel dat als je een typfout maakt in je mailadres of wachtwoord dat ie dan (nog steeds) zegt er zijn technische problemen, niet uw ww is incorrect oid.) 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, top dat het met KPN ID weer is gelukt!

(Ik zag overigens wel dat als je een typfout maakt in je mailadres of wachtwoord dat ie dan (nog steeds) zegt er zijn technische problemen, niet uw ww is incorrect oid.) 

Dit is een beetje vreemd natuurlijk, zo wordt je mooi op het verkeerde been gezet :thinking: Maak ik even een melding van, bedankt dat je dit benoemt!