Beantwoord

KPN ITV (laptop) nieuwe website . Waarom werkt de gids niet goed?

• 21 december 2018
  • 5 reacties
  • 222 keer bekeken

Het valt me al een tijdje op dat de gids alleen maar een paar uur vooruit kijkt en niet volledig zoals (nog steeds) op de oude site Zie ook bijlage . wat te doen ?

icon

Beste antwoord door Marina_ 24 december 2018, 11:02

Goedemorgen Frasca, Wanneer ik inlog op iTVonline, kan ik wel de gids van de hele dag bekijken. Je kunt namelijk door de muis op de kolom van het kanaal te zetten en vervolgens het wieltje op je muis te gebruiken. Of, als je geen losse muis gebruikt, kun je op het touchpad van je laptop (het rechthoekige vak onder je toetsenbord): wederom het pijltje/ handje op de kolom te zetten, vervolgens gebruik je twee vingers op je touchpad om te scrollen (naar beneden en/of omhoog). Dan kun je de gids van de rest van de dag ook bekijken.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Frasca, Wanneer ik inlog op iTVonline, kan ik wel de gids van de hele dag bekijken. Je kunt namelijk door de muis op de kolom van het kanaal te zetten en vervolgens het wieltje op je muis te gebruiken. Of, als je geen losse muis gebruikt, kun je op het touchpad van je laptop (het rechthoekige vak onder je toetsenbord): wederom het pijltje/ handje op de kolom te zetten, vervolgens gebruik je twee vingers op je touchpad om te scrollen (naar beneden en/of omhoog). Dan kun je de gids van de rest van de dag ook bekijken.
Dag Mariaa,

dank voor je antwoord maar dit is nog niet helemaal de oplossing. Als ik KPN ITV open met chrome zijn er geen scrolbalkjes zie ook vorige foto en met wat gegok lukt het wel.. Maar via Edge zie je wel scrolblokken en dat is veel beter. zie foto Waarom g

een scrolblokjes op chrome ?
Reputatie 7
Badge +19
Het klopt dat je de scrollbalken ziet via Edge. Via Chrome zijn ze er inderdaad niet. Daarom heb ik in mijn eerste bericht uitgelegd hoe je de rest van de gids kunt bekijken.

Je kunt dan door de muis op de kolom van het kanaal te zetten en vervolgens het wieltje op je muis te gebruiken.

Of, als je geen losse muis gebruikt, kun je op het touchpad van je laptop (het rechthoekige vak onder je toetsenbord): wederom het pijltje/ handje op de kolom te zetten, vervolgens gebruik je twee vingers op je touchpad om te scrollen (naar beneden en/of omhoog). Dan kun je de gids van de rest van de dag ook bekijken.

Had je dit al getest?
Jazeker en dat werkt wel maar is niet zo gebruikers vriendelijk als bij gebruik Edge dat il liever niet doe .. Zou ook met chrome moeten kunnen eigenlijk. Ik moet ermee leven. Fijne feestdagen
Reputatie 7
Badge +19
Voor Chrome is dit juist zo ontworpen, misschien is het even wennen. Anders kun je alsnog Edge gebruiken voor iTV online waar je de scrollbalk wel ziet. Ik wens jou een een hele fijne kerst Frasca.🎅🎄 Als je nog eens een vraag hebt, dan zie ik je graag terug op het forum.

Reageer