Beantwoord

KPN iTV: melding 'KPN ID tijdelijk niet bereikbaar'

  • 16 April 2019
  • 2 reacties
  • 787 keer bekeken

Ik probeer bij KPN iTV in te loggen maar ik blijf de melding 'KPN ID tijdelijk niet bereikbaar' krijgen.
Ik krijg deze melding zowel in Internet Explorer, Firefox, als in de app op m'n iPad.
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 18 April 2019, 10:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi chars, welkom! Internet Explorer wordt niet ondersteund voor https://www.interactievetv.nl/ dus die browser kan je beter niet gebruiken. Firefox moet natuurlijk wel gewoon mogelijk zijn. Heb je ook geprobeerd om in te loggen met het abonnementsnummer en de pincode i.t.t. KPN ID? Rechts bovenin zie je die optie staan als het goed is. Ik hoor graag of het wel op die manier lukt.
Reputatie 7
Ik denk ook niet dat @chars Internet Explorer gebruikt heeft immers daar krijg je direct de onderstaande melding.


Waarom werkt het inloggen met KPN ID bij veel abonnees niet terwijl het bij anderen (zoals bij mij) wel werkt?