Beantwoord

KPN iTV Online en Android 7.0 Nougat

• 1 augustus 2016
  • 33 reacties
  • 1782 keer bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 7
Badge +24
@koertm: Gelukkig werkt het op de Oneplus2. Nexus9 is een tablet toch? Voor de tablets komt de update eind november. Dat is helaas nog even wachten.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi. Op mijn oneplus2 werkt hij. Super. :D

Helaas moet ik zeggen dat hij op mijn nexus9 het nog niet doet :(

Heb je op de Nexus 9 al wel de nieuwe versie? Probeer anders een de APK van de OnePlus te halen en op de Nexus 9 te installeren om te zien of het probleem gewoon in de Play Store configuratie ligt of dat de app daadwerkelijk niet werkt.
Reputatie 7
Badge +24
Maar... dat is een tablet toch? Of probeer je de boel nu te manipuleren? 😉
Reputatie 7
Badge +30
Maar... dat is een tablet toch? Of probeer je de boel nu te manipuleren? ;)
Ja dat is een tablet, maar theoretisch gezien werkt die app ook gewoon op tablets al dan niet met een paar kleine foutjes qua grootte/plaatsing van items.
Persoonlijk denk ik dat KPN de downloads voor de nieuwe app heeft dichtgezet in Google Play voor tablets. Hier kan je dus om heen komen door de app op je telefoon te downloaden en dan naar je tablet te zetten.
Reputatie 7
Badge +24
Ja dat is een tablet, maar theoretisch gezien werkt die app ook gewoon op tablets al dan niet met een paar kleine foutjes qua grootte/plaatsing van items.
Persoonlijk denk ik dat KPN de downloads voor de nieuwe app heeft dichtgezet in Google Play voor tablets. Hier kan je dus om heen komen door de app op je telefoon te downloaden en dan naar je tablet te zetten.

Duidelijk verhaal 🙂
Gelukt. Ik heb de APK van mijn OnePlus2 gehaald, en geïnstalleerd op de Nexus9.

App werkt, en ziet er fantastisch uit. Geen plaatsings fouten tot nu toe.

Super blij dat ik weer kan kijken op de tablet
Reputatie 7
Badge +30

Ha! Mooi!
Duidelijk verhaal :)

Stiekem werkt deze methode ook om de iTV Online app op je Android TV te krijgen 🙂
Reputatie 7
Badge +24

Te gek! 🙂

Stiekem werkt deze methode ook om de iTV Online app op je Android TV te krijgen :)
Echt waar? Dat heb ik nog nooit gezien eerlijk gezegd. Dat is best een handige "loophole". 😉

Reageer