Beantwoord

kpn itv online windows app

  • 6 June 2019
  • 10 reacties
  • 654 keer bekeken

Sinds gisteren functioneren op mijn lap top alleen nos 1 2 en 3 .Overige zenders blijft hij aan het laden maar er komt geen beeld.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 7 June 2019, 12:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem.
Welke browser(s) en welk besturingsysteem?
Reputatie 2
Een Windows 10 laptop
Reputatie 7
Een Windows 10 laptop
En de browser? (Edge, Chrome, ...)
Zelf heb ik net even via Edge gekeken en daarmee ervaar ik geen problemen.
Reputatie 2
Voor de app wordt er geen gebruik gemaakt van een browser, is een toepassing.
Reputatie 7
Voor de app wordt er geen gebruik gemaakt van een browser, is een toepassing.
Aha, de iTV app voor Windows.
De iTV app voor Windows draait nog op het oude iTV platform die momenteel ontmanteld wordt. De iTV app wordt dan ook niet meer ondersteund door KPN en die kan je dan ook het beste deïnstalleren.
Reputatie 2
Okay, hoe kun je dan nu het beste tv kijken op je laptop?
Reputatie 2
interactievetv.nl dus.
Reputatie 7
interactievetv.nl dus.
Klopt.
Reputatie 7
Badge +30
Welkom, Wsolter, Arno!

@wsolter, gaat het bij jou ook om de Windows app voor iTV Online? Zo niet, kun je aangeven welke browser je gebruikt?

Wat betreft de Windows app, het klopt, zoals wjb al aangeeft, dat deze niet meer wordt ondersteund. Vanaf 3 juni is het niet meer mogelijk om programma's te kijken in de app. Vanaf juli zal hij helemaal verdwijnen. We hebben hier de afgelopen periode via de nieuwsbrief aandacht aan besteed en zullen dat ook in de nieuwsbrief van begin juni weer doen. Als alternatief kun je via de browser kijken op www.interactievetv.nl.