Beantwoord

KPN iTV op Samsung S10 werkt wel in Firefox, niet in Chrome

  • 12 October 2021
  • 8 reacties
  • 52 keer bekeken

Bij mij werkt KPN ITV ook niet op chrome mobiel Samsung s10. Alleen op Firefox.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 18 October 2021, 16:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Bij mij werkt KPN ITV ook niet op chrome mobiel Samsung s10. Alleen op Firefox.

Goed om te horen dat 't wel werkt in Firefox, het kan helpen om in Chrome de tijdelijke internetbestanden en cookies te verwijderen. Je zou daarnaast ook de KPN iTV app kunnen proberen :)

Het verwijderen van tijdelijke internetbestanden en cookies heeft geen effect, ook op Edge voor Android

werkt KPN itv niet.

Ik gebruik ook de app en die werkt goed, maar daar kan ik niet alle zenders op zien!

Reputatie 7
Badge +20

Ik begrijp dat je KPN ITV op je telefoon wilt hebben.

Dan kan je het beste de KPN itv app downloaden.

Die werkt altijd perfect. 

Reputatie 7
Badge +19

@FredJHacc Welke zenders zijn het die je niet bekijken kunt? Wat gebeurt er precies, krijg je ook een foutmelding te zien? Je kunt hier een zenderoverzicht bekijken van de zenders die je thuis en onderweg bekijken kunt. Controleer daar voor de zekerheid even de zenders waar het om gaat. 

En zoals Joop ook aangeeft, de app werkt op mobiele apparaten vaak het beste :)

Reputatie 7
Badge +20

@FredJHacc Welke zenders zijn het die je niet bekijken kunt? Wat gebeurt er precies, krijg je ook een foutmelding te zien? Je kunt hier een zenderoverzicht bekijken van de zenders die je thuis en onderweg bekijken kunt. Controleer daar voor de zekerheid even de zenders waar het om gaat. 

En zoals Joop ook aangeeft, de app werkt op mobiele apparaten vaak het beste :)

 

Op een mobiele telefoon kan je toch beter via de app kijken en niet via internet?

Of zie ik iets over het hoofd? 

Ik gebruik op de Samsung S9 altijd de app, vandaar dat ik die net adviseerde. 

Foutcode 3016

Ik gebruik de app ook maar deze geeft b.v. geen erotische zenders weer.

Reputatie 7
Badge +19

@FredJHacc Het klopt dat de erotische zenders niet in de KPN iTV app zitten. Ik weet ook niet of dat gaat komen. Daarom kan je deze zenders gewoon bekijken vanuit de browser via tv.kpn.com. Aangezien het in Firefox goed werkt zou ik die gebruiken. In de andere browsers is het waarschijnlijk een instelling, denk bijvoorbeeld aan een ad blocker, maar het kan ook iets anders zijn. Het kan helpen om een van de browsers eens opnieuw te installeren, en anders raad ik je aan om Firefox te gebruiken.

Met chrome op Samsunh s3 tablet werkt het goed, alleen niet op te. Galexy s10 niet