Beantwoord

KPN itv streamen op Tenerife met een Chromecast

  • 17 October 2021
  • 27 reacties
  • 466 keer bekeken

Op vakantie in Tenerife blijkt (na bellen met de klantenservice) dat ik Kpn itv alleen kan gebruiken dmv een VPN verbinding. Dat lukt dus inderdaad op mijn ipad. Nu wil ik tv kijken op de televisie dus via chromecast en...dat lukt dus niet met KPN itv...op diverse fora lees ik dat een oplossing voor dit laatste probleem is om de VPN verbinding UIT te zetten. Hiermee ben ik dan dus terug bij af. Streamen van NPO plus lukt overigens prima dus er mankeert niets aan de verbinding tussen ipad en chromecast. Wie weet er een oplossing???? 

icon

Beste antwoord door Vera 1955 24 October 2021, 20:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Hoi @Vera 1955 Ik zag dat jij verbinding hebt gemaakt vanaf meerdere verschillende IP-adressen. Twee daarvan horen inderdaad bij Spanje. En andere IP-adressen waren van een VPN (NordVPN). Ik heb de IP-adressen doorgegeven aan het verantwoordelijke team en voor 1 bleek dat deze volgens hun systeem bij het Groot Brittanie hoorde. Dit hebben ze doorgegeven aan de beheerder van de systemen die ze gebruiken voor die locatie-bepaling en ik heb ook gevraagd wanneer het dan voor jou gaat werken, maar dan nog steeds geen reactie op gehad. Ik zal morgen nog eens aan de bel trekken.

Via die vpn verbinding kan ik itv kijken, zonder dus helemaal niet en casten gaat ook helemaal niet behalve  Npo start dát kan ik wel casten

Jeroen-bart bedankt voor je bemoeienissen, het werkt! We kunnen kpn itv kijken zonder vpn verbinding en daardoor lukt het casten naar de tv ook.  Nogmaals dank!

Reputatie 7
Badge +17

@Vera 1955 blij om te horen dat alles weer werkt zoals het hoort te werken. @Jeroen-bart Engelen bijzonder bedankt voor je inzet en inzichten hier!