Beantwoord

KPN itv voor oudere smart tv's

  • 28 October 2019
  • 4 reacties
  • 498 keer bekeken

KPN belooft nu al geruime tijd dat de KPN itv app ook beschikbaar komt voor de oudere smart tv's.

Nu is deze beschikbaar voor tv's vanaf 2017.

Kan er iemand laten weten wanneer de app voor de oudere beschikbaar komt?

 

icon

Beste antwoord door PeterG 28 October 2019, 23:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Wim van der Velden 

Je kunt er verdere info vinden op deze topic, KPN is ermee bezig. Maar het is niet gemakkelijk om voor alle merken tv’s een app te hebben.

Ik denk maar zo dat dat niet gaat gebeuren. Staat ook nergens op de officiële plekken hier en hier. Diverse bedrijven hebben al niet eens meer een app voor tv’s ouder dan 2017

NPO, Videoland, Youtube, Netflix, KIJK, RTL XL, NL ziet en ga zo maar door. Waarom zou KPN dáár geld in moeten steken? Dan kunnen ze dat beter steken in de ontwikkeling voor andere merken en dan ook de recentere modellen natuurlijk.

Er is beloofd dat er andere merken komen. Nergens is beloofd (want dat gebeurt ook niet) dat het voor oude smart-tv's zou komen.

Reputatie 7
Badge +22

Ik denk maar zo dat dat niet gaat gebeuren. Staat ook nergens op de officiële plekken hier en hier. Diverse bedrijven hebben al niet eens meer een app voor tv’s ouder dan 2017

NPO, Videoland, Youtube, Netflix, KIJK, RTL XL, NL ziet en ga zo maar door. Waarom zou KPN dáár geld in moeten steken? Dan kunnen ze dat beter steken in de ontwikkeling voor andere merken en dan ook de recentere modellen natuurlijk.

Er is beloofd dat er andere merken komen. Nergens is beloofd (want dat gebeurt ook niet) dat het voor oude smart-tv's zou komen.

Daarom heb ik hem maar naar die topic verwezen, dan kan die het daar volgen. :wink:

Reputatie 7
Badge +25

KPN belooft nu al geruime tijd dat de KPN itv app ook beschikbaar komt voor de oudere smart tv's.

Nu is deze beschikbaar voor tv's vanaf 2017.

Kan er iemand laten weten wanneer de app voor de oudere beschikbaar komt?

 

Hoi Wim. Waar beloven we dat de smart tv app ook beschikbaar komt voor tv's ouder dan 2017? Ik vermoed namelijk dat dit niet gaat gebeuren.