Beantwoord

KPN ITV werkt niet met Apple TV

• 7 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 883 keer bekeken

Deze week heb ik geprobeerd om KPN ITV via Apple TV te gaan bekijken op mijn TV. Helaas krijg ik een foutmelding te zien. Op mijn Ipad en Iphone krijg ik wel gewoon KPN ITV werkend te zien. Mijn Ipad en Iphone zijn beide niet gejailbreaked..

Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem?

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 7 augustus 2015, 10:53

Hallo,

Volgensmij heeft dit met DRM te maken. En mag je niet streamen naar andere apparaten.

Ik heb dan geen iTV, maar het lijkt me wel een goede toevoeging. Ook een app voor AndroidTV lijkt me erg handig! Dan heb je geen decoder/STB meer nodig.

Robin
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Ik gok dat het de komst van KPN play later dit jaar dit issue opgelost gaat worden. :)

Bij mij werkt het ook niet! Zodra ik airplay aanzet stopt iTV ermee. Als ik airplay weer uitzet werkt de app gewoon. Volgens een eerder bericht wat ik op FB van KPN heb gelezen heeft dit iets met DRM, beveiliging dus, te maken. Wel echt balen!
Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Volgensmij heeft dit met DRM te maken. En mag je niet streamen naar andere apparaten.

Ik heb dan geen iTV, maar het lijkt me wel een goede toevoeging. Ook een app voor AndroidTV lijkt me erg handig! Dan heb je geen decoder/STB meer nodig.

Robin

Reageer