Beantwoord

KPN kan niet geen ITV en internet leveren maar Digitenne krijg ik niet gratis

  • 24 December 2019
  • 20 reacties
  • 288 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik zit al sinds 1 december zonder tv en internet van KPN vanwege een verhuizing naar een nieuw appartrement De reden hiervanĀ  is dat er nog geen glasvezelaansluiting bekend is bij KPN.

Volgens de laatste berichten wordt onze woning eind februari aangesloten.

Ik kan mijn abonnement niet opzegen loopt door tot 31-1-2020 en wil graag bij KPN blijven.

Ik dacht dan bestel tijdelijkĀ Ā Digitenne maar dat kost 17.50 per maand bovenop de 53.00 die ik nu betaal wordt dat wel erg duur voor alleen digitenne. Internet heb dus ik ook niet.

Ā 

Weet iemand wat te doen?

Ā 

icon

Beste antwoord door Lisa 25 December 2019, 15:28

Bekijk origineel

20 reacties

Badge +19

Ik denk dat je gewoon op kan zeggen hoor want kpn kan niet leveren op je nieuwe adres. En de planning wat glasvezel brtreft zou ik maar zeer ruim nemen. Er zijn nogal wat voorbeelden te vinden dat die planning flink uitloopt.

Reputatie 3
Badge

Hallo Joep

Ā 

Bedankt voor je reactie.

Eigenlijk wil ik bij KPN blijven als de aansluitingĀ Ā gereed is.

Alle bekabeling ligt al in het appartementĀ  moet alleen nog aangesloten worden.

Ik had mijn abonnement willen opschorten maar dat gaat niet.

Ā 

Ik heb begrepen dat ik een extra ontvanger kan aanvragenĀ  misschien doe ik dat dan.

Ik betaal dan 58.00 per maand voor digitenne. Internet is ook niet beschikbaar.

Ā 

Groetjes

Badge +19

Wacht even op een reactie van een medewerker. Als je niet opzegt dan is de kans groot dat de aansluiting aktief blijft in je oude woning en de nieuwe bewoners daar gebruik van gaan maken met alle gevolgen van dien. Denk aan telefoonkosten en/of films huren op jouw kosten. Of zeg ik iets geks?

Reputatie 7
Badge +24

Wacht even op een reactie van een medewerker. Als je niet opzegt dan is de kans groot dat de aansluiting aktief blijft in je oude woning en de nieuwe bewoners daar gebruik van gaan maken met alle gevolgen van dien. Denk aan telefoonkosten en/of films huren op jouw kosten. Of zeg ik iets geks?

Zomaar films huren gaat niet, daarvoor hebben zeĀ het abonnementnummerĀ en betaalcode nodig. Ik neem aan dat ze die niet hebben.Ā 

Badge +19

@Nick83Ā je hebt helemaal gelijk.Ā 

Reputatie 7
Badge +17

@FreddtĀ Welkom op ons Forum! Goed dat je hier je vraag stelt. Ik weet niet of ik je helemaal goed begrijpt. Je woont momenteel in je ā€˜nieuweā€™ huis maar hebt ook nog een abonnement op het oude adres? Is dit abonnement van KPN? Normaal gesproken als iemand verhuisd en wij kunnen helaas niet (om wat voor reden dan ook) meteen leveren, dan krijgt de klant van ons een noodpakket bestaande uit een wifi dongel en Digitenne. Volgens mij is dit bij jou ook het geval, of niet? Als dit zo is zou je dan je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje geven als dit is gebeurd? Dan zal ik eens kijken of ik wat voor je kan regelen.Ā 

Reputatie 3
Badge

Hallo lisa,

Ā 

Ik woon inderdaad op mijn nieuwr adres.Ā 

Verhuizen via de verhuisservice lukt niet omdat ons adres (nog) niet herkend wordt.

Ik betaal dus 53.00 vanaf 1 december zonder iets af te nemen. Glasvezel is voorzien vanaf eind februari.

Hopenlijk komt er een oplossing.

Groeten

Elly

Reputatie 7
Badge +17

Hallo lisa,

Ā 

Ik woon inderdaad op mijn nieuwr adres.Ā 

Verhuizen via de verhuisservice lukt niet omdat ons adres (nog) niet herkend wordt.

Ik betaal dus 53.00 vanaf 1 december zonder iets af te nemen. Glasvezel is voorzien vanaf eind februari.

Hopenlijk komt er een oplossing.

Groeten

Elly

Hi Freddt, gek dat je adres niet herkend wordt door deze afdeling. Het gaat dan denk ik om een pre-order voor de glasvezelaansluiting. Zou je voor mij ook je oude postcode en huisnummer kunnen toevoegen? Ik ga even zoeken naar je pre-order en zal (als ik de andere gegevens heb) een verzoek indienen voor een noodpakket.

Reputatie 3
Badge

Hallo Lisa,

Ā 

Oudee adres was*****************

Ik heb mijn verhuizing nog niet doorgegeven omdat dat niet kon.

Ā 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +17

@FreddtĀ Het verzoek is ingediend. Als het wordt goedgekeurd ontvang je van ons een bevestiging op de e-mail. Mijn collega's sturen het pakket dan naar een PostNL punt bij jou in de buurt (nieuwe adres). Hou je mail dus in de gaten.Ā 
Als het wordt afgewezen dan krijg je een update van mij.Ā 

Reputatie 7
Badge +17

@FreddtĀ Als het goed is hebben jullie een bevestiging gehad van het noodpakket dat jullie kant op is gestuurd. Hebben jullie deze ondertussen opgehaald en bevalt het?

Laat het maar weten als ik nog iets voor jullie kan doen. Fijne avond verder!

Reputatie 3
Badge

Hallo Lisa,

Ā 

Hebben het pakket opgehaald mar nog niet geĆÆnstalleerd. Doen we volgende week.

Denk dat het wel gaat lukken.

Ā 

In ieder geval ontzettend bedankt.

Ā 

Groetjes

Fred

Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +17

@FreddtĀ Helemaal goed, laat het maar weten als ik nog iets voor jullie kan doen.Ā :wink:

Reputatie 3
Badge

@LisaĀ 

Ā 

Ik laat je volgende weekweten of het gelukt is.

Reputatie 3
Badge

Hallo Lisa,

Ā 

Alles werkt. Nogmaals bedankt. Hoop dat glasvezel snel wordt aangesloten.

Groetjes

Fred

Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +17

@FreddtĀ Bedankt voor de terugkoppeling, fijn dat het werkt! Zodra de aannemer een 'GOā€™ geeft kan het met 2 dagen aangesloten worden. Het kan dus ineens heel snel gaan. Even duimen nog, opĀ dat we snel een GO krijgen.Ā 

Reputatie 3
Badge

Hallo Lisa,

Ā 

Ik heb nog een verzoek.

Bij mijn ITV abonnement heb ik gratis FOX SPORT omdat wij KPN compleet hebben.

Kun je dit ook voor mij regelen voor de digitenne daar staat bij abonnementsstatus nl. geen abonnement.

Ā 

Ā 

Alvast bedankt,

Fred

Reputatie 3
Badge

@LisaĀ 

Ā 

Hallo Lisa,

Ik heb de ontvanger uitgezet en toen weer aangezet.

Nu staan mijn abonnementsgegevens weer goed.

Ā 

Groetjes

Fred

Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +17

@FreddtĀ Bedankt voor je bericht, als ik het goed begrijp kun je nu ook Fox Sports kijken op de Digitenne of nog niet?Ā 

Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan betekenen.

Reputatie 3
Badge

@LisaĀ 

Ja Lisa Ik kanĀ  Fox Sports weer bekijken.

Ā 

Groeten

Fred

Reageer