Beantwoord

Kpn kastje loopt vast bij Netflix en tv kijken

  • 4 January 2019
  • 4 reacties
  • 126 keer bekeken

Hallo,
Het kpn kastje (arris) loopt regelmatig vast. Ik moet dan het kastje resetten om verder te kunnen kijken. Het gebeurd met name bij het begin van een serie/film op Netflix. Er is geen ondertiteling en binnen 30 seconden tot 1 minuut loopt alles vast. Met maar 1 mogelijkheid, resetten. Vanavond was het zelfs bij normaal tv kijken. Als de serie film eenmaal loopt dan heb ik geen last van vastlopen.
Ik heb de software al 2x verwijderd en opnieuw geüpdate.
Kan iemand mij verder helpen? Het is heel erg irritant en lijkt mij niet de bedoeling. Kan ik een ander kastje krijgen?

Groeten Rob
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 January 2019, 17:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Rob, welkom op het forum. Dit is inderdaad vrij irritant. Mag ik vragen hoe je de ontvanger hebt aangesloten op de Experiabox? Rechtstreeks met een kabel of met de draadloze adapters?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hallo Alex,
Ik heb de ontvanger rechtstreeks met kabel aan de experiabox.
Ik heb mijn profiel aangevuld.
Groet Rob
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel. Ik zie dat je glasvezel van ons hebt. Zou je het glasvezelkastje naast de Experiabox 10 seconden stroomloos willen maken en daarna ook de Expriabox willen resetten? Heb je dit probleem overigens op beide ontvangers?
Reputatie 7
Badge +24
Werkt alles inmiddels goed Rob?