Beantwoord

Nieuwe tv-ontvanger besteld, ik moet er ook 1 terugsturen?

  • 14 June 2019
  • 10 reacties
  • 785 keer bekeken

Goedenmorgen,
Op 24 mei heb ik mijn tv abbonement aan laten passen in de winkel. Nu heb ik een retourdoos ontvangen om het kastje terug te sturen. De medewerkster heeft er in de winkel niks over gezegd, en ik heb geen nieuw kastje ontvangen. Wat moet ik nu doen? Ik heb alleen gewijzigd en niks opgezegd

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Nadia 19 June 2019, 17:08

Bekijk origineel

10 reacties

Hallo @Sil5 ,
Wat had je voor een pakket en waarin heb je het gewijzigd?
Hallo Jan-D,

Ik had KPN Compleet en heb het veranderd naar Internet & Tv Basis.
Hallo @Sil5 , misschien had je een verouderde decoder met zwarte afstandsbediening en krijg je nu de nieuwste decoder met witte afstandsbediening.
Ik zou even afwachten tot de nieuwe binnen is en pas dan de oude retour sturen.
Wat staat er in de begeleidende brief bij de retourdoos?
Wacht ook even de reactie van een moderator af.
Succes.
Hallo Jan-D,

Ik heb een zwart tv kastje met een witte afstandsbediening. In de brief staat dat ik het binnen twee weken retour moet sturen, en als de monteur het meegenomen heeft, ik niks hoef te doen..
Hallo Jan-D,

Ik had KPN Compleet en heb het veranderd naar Internet & Tv Basis.

Deze wijziging kan niet. KPN Compleet is geen abonnementsvorm.
Je had dan waarschijnlijk voor Thuis het abo: Alles in 1 Instap.
Reputatie 7
Hey @Sil5, welkom op het KPN forum. Leuk dat je onze community om hulp vraagt. Wat Peter zegt klopt. KPN Compleet is een voordeeloptie die je ontvangt wanneer je meerdere producten van KPN afneemt. Het meest voor de hand liggende is dat je jouw vaste aansluiting hebt omgezet naar een nieuw abonnement. Ik kan dat voor je uitzoeken, mocht je dat willen. Vul dan je forumprofiel aan met je gegevens. Dan kijk ik het voor je na 🙂
Reputatie 7
Hey @Sil5, heb je mijn hulp nog nodig? Laat het dan weten. Anders gaan we er vanuit dat je geen vragen meer hebt en sluit ik het topic. Ik hoor het graag 🙂
Hoi Nadia, sorry voor de late reactie. Heb een aantal drukke dagen achter de rug. Ik zal u straks als ik thuis ben (ben aan ‘t werk) een bericht sturen met de gegevens hoe het kan/zit dat ik het terug moet sturen.
Reputatie 7
Geen probleem @Sil5. Ik zie graag je bericht tegemoet. Wacht rustig af 😉
Reputatie 7
Hé Sil, bedankt voor je PM. Zoals we hier al vermoedde, komt dit door het overzetten van je Internet en TV abonnement. Een 'administratie foutje'. Je hebt je pakket recentelijk overgezet van Alles-in-1 Standaard (met 2 tv-ontvangers in het pakket inbegrepen) naar Internet en TV Basis (met 1 tv-ontvanger in het pakket inbegrepen). Bij de aanvraag van Alles-in-1 Standaard zijn er in onze administratie twee tv-ontvangers geregistreerd. Waarschijnlijk heb je deze nooit gebruikt, en meteen terug gestuurd of is de ontvanger door de monteur weer ingenomen of heb je het nooit ontvangen. Geeft niet, het staat nu weer allemaal goed in de administratie. Ik zie dat er ook maar één serienummer van de tv-ontvanger is aangemeld op jouw adres. Dus, je mag de brief + retourdoos als niet verzonden beschouwen.

Als je nog vragen hebt, stel ze hier gerust! We helpen je graag 🙂

Reageer