KPN klantenservice bereiken vanuit het buitenland

• 22 februari 2012
  • 4 reacties
  • 13987 keer bekeken

Ik ben in het buitenland tot in maart en moet vóór eind vd maand februari mijn abonnement op Digitenne opzeggen vanwege verhuizing naar het buitenland. Ik kan van hieruit geen 0900 nummers bellen. Er staat op de site geen nummer om te bellen vanuit het buitenland.  Ik heb alleen een Ned. mobiel nummer met beltegoed. Wél een vast nummer en mobiel nummer in het buitenland. Helpdeskmedewerkers kunnen echter geen buitenlandse nummers bellen.  Hoe kan ik de klantenservice bereiken? Bestaat er een nummer om te bellen vanuit het buitenland?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste mariagerarda,

U kunt ook gebruik maken de KPN "online opzeggen" service:

Informatie via onderstaande link,

Online opzeggen

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Wat is het telefoonnummer om uw klantenservice te bereiken in het buitenland? Een 0900 nummer schakelt door naar een vast geografisch nummer in het schakelsysteem van het netwerk. Kunt u dat nummer ook geven voor mensen die vanuit het buitenland uw klantenservice willen bellen? 0031/+31? Dit biedt SNS bank ook aan, op het gedeelte voor het buitenland bijvoorbeeld.

Ik heb zojuist een mail gestuurd over een technische probleem dat ik heb met KPN. Ik kan nl. mijn webmail niet benaderen (is geblokkeerd volgens de melding). Ik zit nl. een tijdje in het buitenland. Voor vertrek heb ik mijn vaste telefoonaansluiting en mijn internet gewijzigd. Maar het gaat helemaal fout. Mail kan ik niet lezen dus en als de helpdesk ook niet naar het buitenland kan bellen, (had nl. een nummer opgegeven) dan heb ik gewoon een vet probleem. Fijne service KPN!!

Reputatie 1
Badge +1
Beste PeterAdriaan,

Wat vervelend dat u problemen heeft met het benaderen van uw WebMail.
Mogelijk kan ik u helpen en kijken waar de blokkade vandaan komt.

Kunt u in een privébericht uw postcode en huisnummer sturen waarop het e-mailadres geregistreerd staat?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Reageer