KPN luistert naar klanten, is dat wel zo????

• 30 mei 2014
  • 28 reacties
  • 2581 keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 1
Badge
@Abaco,

Familievoordeel is pas nuttig als meerdere familieleden een contract hebben bij KPN, en gaat voor LANG niet iedereen op.

Daarnaast is KPN duur qua mobiele telefoon abo's

Maar goed, dan pakken we jou familievoordeel er bij, Als familie van 4 wil men ieder 1000MB internet, bellen we niet veel, 100 minuten is zat, zelfs naar elkaar bellen doen we niet, maar wij whatsappen.

Oh, en toestellen hebben we al.

KPN: SimOnly van 1000MB? €40 per maand, per aansluiting. Aansluitingen 2+ krijgen het voor €30. voor de familie €130 per maand

Telfort: SimOnly van 1000MB met 150 minuten? €15 per maand! Voor de familie €60 per maand.

Blij met je KPN familievoordeel? Koop een taart en ga het vieren! Je bent afgezet!

Zo kan je natuurlijk meer situaties bedenken, maar Telfort zal een stuk vaker goedkoper uitkomen dan KPN.

Daar gaat het in dit geval echter niet om, het gaat er om dat Telfort meer biedt dan KPN, en er minder voor vraagt. En dat terwijl Telfort en KPN familieondernemingen van elkaar zijn. Dus anders dan Ziggo vs. KPN, dat zijn concurenten van elkaar.

En waarom ik niet direct overstap?

Omdat Reggefiber (ook van KPN) de lijn 6 weken leeg moet hebben voor ze een andere provider toelaten. Dat betekend dus 6 weken geen internet als je van KPN over stapt op Telfort.,...

En andersom? Dat duurt 1 dag!

~Bron: Reggefiber klantcontact.

Reputatie 7
Ik ben niet zo op de hoogte van de verschillende mobiele abonnementen en tarieven, maar als je 1000 MB mobiel internet wilt kun je een 500 MB abo nemen en via KPN Compleet verdubbelen naar 1000 MB, vooropgesteld natuurlijk dat je Alles-in-1 Thuis of Glasvezel hebt, want anders kom je sowieso niet in aanmerking voor KPN Compleet. Krijg je voor de TV het Pluspakket er ook nog eens bij. Onderling bellen (ook van en naar de vaste lijn) en smssen is dan zelfs gratis, zodat je het gebruik van het internetabo voor onderling whatsappen kunt beperken en daar weer gewoon sms voor gaan gebruiken (daar was whatsapp oorspronkelijk toch voor, om het "dure" smssen te omzeilen). En daarnaast kun je ook nog Familievoordeel nemen. Krijg je toch ook weer € 10 korting op alle mobiele abonnementen, min 1.

Badge
Voor mij is telfort duurder. 

Want voor Familievoordeel kun je ook terecht bij HI, en daar heb je nu juist alleen data (en 4G zonder meer kosten)

Wij hebben 1 KPN en 1 HI simonly, plus 10 euro korting en verdubbeling van de miuten en data. En onderling gratis bellen en spotify.

Dus de conclusie dat Telfort goedkoper is niet juist, het kan goedkoper zijn als minder eisen hebt als mij.

Persoonlijke keuzes zijn dus sterk afhankelijk.
@KPN

Is dat echt waar? Dat je overstapt van KPN naar telfort (GLAS) dat je 6 weken geen internet hebt! Lijkt me sterk, en zo ja waneer lossen jullie dit op!?

Reageer