Beantwoord

KPN onderweg

  • 15 November 2019
  • 6 reacties
  • 101 keer bekeken

Ik ben ingelogd op KPN via de webbrowser. Ik kan nu niet het volwaardige pluspakket starten. Dat wil zeggen, ik wil graag een serie kijken maar kan die optie niet vinden. 

Klopt dat? (Ik heb een KPN compleet pakket) 

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 November 2019, 07:45

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo@Brummen1 ,

Op de iTV website zie je bovenaan de categorie 'Films' staan, en daar staan logischerwijs alleen de films. Voor series heeft KPN nog geen aparte categorie inderdaad. Maar je kan wel alle series vinden via de zoekoptie. Zodra je bij de zoekresultaten naar beneden scrolt, zie je waarschijnlijk de volgende optie in het blauw: 'Meer in On Demand'. Als je daarop klikt zie je als het goed is de aflevering(en) staan.
 

Reputatie 7
Badge +20

Met KPN compleet kan je het pluspakket er kosteloos bij krijgen of b.v. een voetbal kanaal.

Om dat te regelen moet je inloggen.

Ik ga ervan uit dat je nog geen pluspakket hebt. 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Brummen1, welkom op ons KPN forum! Was het inmiddels gelukt met het kijken van je serie met de tips van @Noordzee ?

Hartelijk dank voor de reacties. De tip van @Noordzee werkte goed!
Nadeeltje is natuurlijk wel dat het erg zoeken is en je de naam van de serie moet weten om te kunnen zoeken. 

Het zit best verstopt …. de serie staat na het zoeken in een lange rij in het scherm en er is geen indeling op “seizoen”. @Jiske_ 

Met KPN compleet kan je het pluspakket er kosteloos bij krijgen of b.v. een voetbal kanaal.

Om dat te regelen moet je inloggen.

Ik ga ervan uit dat je nog geen pluspakket hebt. 


Uiteraard hebben we wel het pluspakket anders zou ik de films ook niet kunnen zien ….. 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Brummen1 fijn dat de tips van @Noordzee het probleem verholpen heeft :) De app heeft inderdaad niet alle makkelijke functionaliteiten die de tv ontvanger wel heeft. We zijn constant bezig om dit te verbeteren dus misschien wordt dit in de toekomst een stuk makkelijker!

Reageer