Beantwoord

Kpn ontvanger terugsturen

  • 29 November 2019
  • 13 reacties
  • 468 keer bekeken

Reputatie 1

hoi, ik heb een brief gekregen dat ik mijn kpn hd tv ontvanger terug moet sturen ivm met een wijziging in mijn abonnement, nu ben ik wel benieuwd wanneer ik mijn andere krijg?

 

mvg dave

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 4 December 2019, 16:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @davidos 

Als het goed is krijg je hier een sms over.
Normaal is het dat je gelijk de oude apparatuur inlevert (terugstuurt) zodra de nieuwe aangeboden wordt.
Eerder hoeft niet en zou ik ook niet doen, want je wilt ook vast niet zonder diensten komen te zitten.

Reputatie 1

Ik heb hier geen contact over gehad en inderdaad de oude al opgestuurd en zit zonder tv

 

mvg dave

Reputatie 7
Badge +28

Dat is niet echt handig! ik had toch echt gewacht met terugsturen tot na de ontvangst van de nieuwe ontvanger. 
Het komt ook voor dat je helemaal geen nieuwe ontvanger krijgt, dat is afhankelijk van jouw nieuwe abonnement.

 

Vul even jouw volledige forumprofiel. Dan kan een moderator voor jou kijken wat eraan te doen is. 

Reputatie 1

beste noordzee,

Gegevens zijn ingevuld

Reputatie 7
Badge +19

 @davidos Hoi Dave, mijn reactie is door drukte wat aan de late kant, sorry daarvoor. Ik begrijp dat je je tv-ontvanger al retour hebt gestuurd, waardoor je nu geen tv kunt kijken. Goed dat je het laat weten. Ik zie dat je al wat tips gekregen hebt, ik help ook graag een handje.

Fijn dat je je gegevens in je profiel hebt gezet. Ik heb het voor je nagekeken. Je hebt onlangs je pakket vernieuwd, maar had je tv-ontvanger gewoon kunnen blijven gebruiken. Alleen bij annuleren moet de apparatuur teruggestuurd worden. Echter zit je nu zonder tv-ontvanger, en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb een verzoek ingediend bij onze collega's van afdeling logistiek om een nieuwe tv-ontvanger jouw kant op te sturen. Je ontvangt een sms zo gauw het pakket onderweg is, zodat je weet wanneer je het kunt verwachten!

Ik raad je, net als Huistijger en Noordzee aangeven, voor een volgende keer aan om eerst op nieuwe apparatuur te wachten voor je oude terug stuurt. Dat is geen probleem en zo weet je zeker dat je niet zonder komt te zitten :slight_smile: Laat je weten wanneer je de nieuwe tv-ontvanger binnen hebt en of alles is gelukt?

Reputatie 1

@Alexa_  super, bedankt voor de hulp en tips en ik een post maken wanneer alles weer in orde is

 

mvg dave

Reputatie 1

hoi @Alexa_  vandaag maar kpn kastje binnen gekregen alleen zit daar geen afstandsbediening bij, ook geen hmdi kabel maar die krijg ik wel een gevonden,

Is dit nog te regelen ?

 

mvg dave

Reputatie 7
Badge +24

Tv-ontvangers komen altijd zonder afstandsbediening. Heb je de afstandsbediening ook terug gestuurd? :thinking:

Reputatie 1

Ja @Nick83 ik heb precies gedaan wat er in de brief stond, stuur alle meegeleverde kabels '’EN accessoires'’ mee terug in de doos.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @davidos  
Heb webcare gevraagd je de ontbrekende dingen na te sturen.

Ja die brief is inderdaad wat onduidelijk, maar bij vervanging van apparatuur alleen het defecte onderdeel terugsturen en geen accessoires. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @davidos, wat maken we er een rommeltje van! Excuses hiervoor :-(. Ik heb ook een nieuwe afstandsbediening aangevraagd, die ontvang je binnen twee werkdagen!

Reputatie 7
Badge +24

Ja @Nick83 ik heb precies gedaan wat er in de brief stond, stuur alle meegeleverde kabels '’EN accessoires'’ mee terug in de doos.

Bij KPN is de afstandsbediening geen accessoire die bij de ontvanger hoort :no_mouth:

Reputatie 1

dankjewel allemaal.