Beantwoord

KPN Play

• 28 april 2015
  • 58 reacties
  • 3902 keer bekeken

Toon eerste bericht

58 reacties

Reputatie 7
Hugo_ schreef op 3 nov '15 om 14:37u  
 Werd er op de iTV expertdag niet gezegd dat dat er aan kwam?

Hugo

Zou kunnen, maar ik herinner 't me niet (meer?), maar dat kan ook aan de leeftijd liggen :manembarrassed: . 't Zou wel mooi zijn.

Reputatie 7
Badge +16
Henk2304 schreef op 2 nov '15 om 17:49u
Ik vrees een beetje dat Play wel eens het einde van itvonline zou kunnen inluiden. Waarom een gratis service in de benen houden als er ook een betaalde variant is. En Windows is al lang buiten de interessesferen van KPN. Ziggo doet helemaal niets op Windowsgebied en KPN lijkt Windowsondersteuning aan het afbouwen te zijn. Gefrustreerde man

Nee, dat geloof ik niet. Het zal veel weerstand bieden onder de klanten en het laatste wat je moet hebben zijn Ziggo-acchtige praktijken. ITVonline is juist een perfecte service waar heel veel klanten tevreden over zijn.

Reputatie 7
Badge +10
Hier hoeven we echt niet over te discussieren, iTV Online en Play staan volledig naast elkaar en dat blijft zo.

Hugo
Volgens de site http://www.totaaltv.nl/nieuws/22828/kpn-voegt-hd-aan-onlinedienst-play-toe.html is via KPN Play HD uitzendingen te zien. Waarom niet bij iTV online ?

Reputatie 7
Badge +18

bandicoot schreef op 13 apr '16 om 16:16u

Volgens de site http://www.totaaltv.nl/nieuws/22828/kpn-voegt-hd-aan-onlinedienst-play-toe.html is via KPN Play HD uitzendingen te zien. Waarom niet bij iTV online ?

Dit staat wel in de planning omdat te doen. Dit zal eind 2016 gaan worden. Mits er geen kinderziektes erin zitten. Want HD op 1 gaat na de zomer tot aan de kerst beginnen met het uitrollen ervan. Dan zal itvonline.nl & itvonline-app wel mee moeten. :)

Reputatie 3
Badge
Ik heb nu een proefmaand van KPN Play, maar ik mis toch een paar essentiële zenders waar ik vaak naar kijk.
De VRT zenders in HD mogen niet ontbreken volgens mij.
Ook zouden alle regionale zenders te zien moeten zijn, mede omdat ze rampenzenders zijn.

Ik vind het product nu, zeker gezien de hoge prijs, verre van compleet.
Reputatie 7
Badge +24
Wat leuk dat je feedback geeft @WeWa! Op dit moment kan ik er geen verandering in brengen. Ik geef het door van de regionale zenders en dat je de VRT zenders in HD mist. Of dit in de toekomst veranderd, dat weet ik niet. Zoiets is afhankelijk van veel factoren. Maar wie niet waagt, wie niet wint!
Ik heb nu een proefmaand van KPN Play, maar ik mis toch een paar essentiële zenders waar ik vaak naar kijk.
De VRT zenders in HD mogen niet ontbreken volgens mij.
Ook zouden alle regionale zenders te zien moeten zijn, mede omdat ze rampenzenders zijn.

Ik vind het product nu, zeker gezien de hoge prijs, verre van compleet.

Dag @Wewa!
Er is bewust voor gekozen om een aantal zenders binnen Play van KPN niet op te nemen maar als we genoeg wensen krijgen dan kan die keuze aangepast worden! :D

Play heeft een eigen website, forum en helpdesk waar je je vragen en opmerkingen kwijt kunt: www.playvankpn.nl. Zien we je daar?

Reageer