KPN Play stopt op 2 juli

• 31 mei 2018
  • 7 reacties
  • 2977 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +8
KPN heeft helaas niet zo’n leuke boodschap: KPN Play stopt op 2 juli 2018.

In 2015 heeft KPN “KPN Play” als een innovatieve nieuwe dienst geïntroduceerd op de Nederlandse tv-markt. KPN heeft gezien dat de vraag in de markt onvoldoende is gebleken voor deze nieuwe manier van tv kijken. Daarom heeft KPN besloten om te stoppen met deze dienst.

Wat betekent dit voor jou?

Tot 2 juli 2018 kun je gewoon blijven kijken naar je favoriete programma’s. In juni kijk je gratis naar KPN Play. Daarna stopt KPN automatisch je abonnement. Jij hoeft hier niets voor te doen.

Heb je nog vragen?
Kijk op https://www.playvankpn.nl voor de meest gestelde vragen of neem contact op met de KPN klantenservice.

Interactieve TV app van KPN

KPN heeft veel geleerd van KPN Play en zetten dit in voor andere producten, waaronder de KPN Interactieve TV app die hoort bij de Internet en TV pakketten van KPN. Nu kun je ook met de interactieve tv app van KPN tv kijken op een groot scherm door Chromecast ondersteuning, gewoon zoals je dat gewend bent met KPN Play.

Voor jou als KPN Play klant heeft KPN een speciale actie om gebruik te gaan maken van deze ITV app.

Hiervoor zou KPN contact met je willen opnemen, zodat je het aanbod krijgt wat bij jouw situatie past. Op https://www.playvankpn.nl kun je aangeven teruggebeld te willen worden.

Bron: KPN Play website

7 reacties

Reputatie 7
De site ligt er op dit moment uit.
Reputatie 7
Badge +18
De site ligt er op dit moment uit.Op dit moment werkt ie weer: https://www.playvankpn.nl/

Zo jammer dat we na verlost te zijn van zo'n 20e eeuw ' device per tv' en alles lekker draadloos weer terug moeten.... staat itv toe alleen de app met chromecast te gebruiken en de ontvanger alleen op de router aan te sluiten?
Reputatie 7
Kwam laatst iemand op 't forum tegen die alleen de app gebruikt. Dus . . . ;)
Nadeel: geen HD. En ook geen begin gemist (ondersteunt de itv app ook niet)
Reputatie 7
Badge +16
Jammer hoor. Ik heb destijds in het ontwikkelteam gezeten, heb het een jaar lang mogen gebruiken. Maar eerlijk is eerlijk: ik heb er nooit veel heil in gezien.
Reputatie 7
Badge +30
Jammer hoor. Ik heb destijds in het ontwikkelteam gezeten, heb het een jaar lang mogen gebruiken. Maar eerlijk is eerlijk: ik heb er nooit veel heil in gezien.Ik ook niet, maar dat kwam vooral door de trage ontwikkeling, de interface die Tweakers niet aanspreekt (en die zijn juist wel de doelgroep voor dit soort diensten), te weinig marketing (e.g. niet bekend bij 80% van Nederland) & het ontbreken van o.a. AppleTV apps etc

Robin
Reputatie 7
Badge +21
Beste King006, bedankt voor je post.
Het klopt inderdaad dat Play van KPN gaat stoppen. De reden en uitleg staat al in je bericht, de vraag in de markt blijkt onvoldoende en daarom is er besloten om mee te stoppen. Per 2 juli wordt het abonnement automatisch opgezegd, en uiteraard krijgen de gebruikers hiervan bericht of hebben al bericht gehad!

Tot 13 juli blijft de klantenservice van Play van KPN beschikbaar en kan je hier altijd je vragen kwijt! Wat betreft het alternatief, Interactieve Televisie van KPN, daar kan een ieder met ons mee in gesprek gaan om te kijken of dit iets is!

Reageer