KPN Taalkeuze optie

• 14 juli 2015
  • 37 reacties
  • 1648 keer bekeken

Toon eerste bericht

37 reacties

Reputatie 5
Badge +7
2 Geluidssporen? Bij Euronews via de schotel zitten er wel een stuk of 10 bij! :D

Maar 2 sporen bij KPN zou al mooi zijn.;)

Reputatie 7
Badge +16
Alfons schreef:
2 Geluidssporen? Bij Euronews via de schotel zitten er wel een stuk of 10 bij! :D

Maar 2 sporen bij KPN zou al mooi zijn.;)

Bij DVB-S/C/T zijn in principe onbeperkte geluidsporen mogelijk, ook Eurosport kende voorheen heel veel geluidsporen.

Reputatie 7
Henk2304 schreef:
Weinig vraag? Maar voor NPO1 t/m 3 worden wel 3 aparte kanalen beschikbaar gesteld voor de gesproken ondertiteling (GOS).

Wettelijk verplicht tegenwoordig, dus KPN moet wel.

Reputatie 5
Badge +3
Inmiddels van Vodafone vernomen dat bij Vodafone de taalkeuze optie op zowel glasvezel als koper aanwezig is.

Reputatie 7
Badge +18
adam88 schreef:
Inmiddels van Vodafone vernomen dat bij Vodafone de taalkeuze optie op zowel glasvezel als koper aanwezig is.

Dan zal KPN denk ik wel gauw volgen. :D

Tenminste daar zou ik vanuit kunnen gaan. ;)

We wachten het af.

Reputatie 5
Badge +3
Is er wel een taalkeuze menu onder het iTV menu, of is dit ook niet aanwezig?

Ik bedoel het kan zijn dat het menu er al wel is maar de keuze niet of dat er maar 1 kanaal te selecteren is.

Reputatie 7
Badge +31
adam88 schreef:

Nou KPN, waar blijf je? o.m. Disney channel, Nickelodeon, Eurosport, Eurosport 2...

adam88 schreef:
Is er wel een taalkeuze menu onder het iTV menu, of is dit ook niet aanwezig?

Ik bedoel het kan zijn dat het menu er al wel is maar de keuze niet of dat er maar 1 kanaal te selecteren is.

Nee, is er niet. Is softwarematig. Dus in te bouwen zodra KPN dit eindelijk us gaat aanbieden!

Reputatie 5
Badge +3
Niet flauw bedoelt maar Nickelodeon heeft voor zover mij bekent helaas (nog) geen taalkeuze optie.

Bij geen enkele provider. Slechte zaak zeker Disney Channel het al wel langere tijd heeft.

Reputatie 7
Badge +31
adam88 schreef:
Niet flauw bedoelt maar Nickelodeon heeft helaas (nog) geen taalkeuze optie.

Ik ging ervan uit omdat we dat bij KPN dus afschuwelijk Nederlands nagesynchroniseerd hebben.

Ik weet er nog één: Arte = Frans / Duits. KPN alleen Duits. Trop Mauvais.

Reputatie 5
Badge +3
Met een firmware upgrade op de KPN iTV box moet dat toch zo toe te voegen zijn?

Een andere mischien wel betere optie voor Nickelodeon zou ook een extra 24 uurs kanaal van TeenNick kunnen zijn.

In de USA is TeenNick ook een aparte zender geloof ik.

Na DRIE jaar nog steeds geen meerdere audio sporen /keuze in ondertitels...
KPN is innovatief bezig....
Reputatie 5
Badge +3
Na DRIE jaar nog steeds geen meerdere audio sporen /keuze in ondertitels...
KPN is innovatief bezig....

Ze zijn eerst nog bezig HD overal vanaf kanaalnummer 1 te zetten. 3 jaar daarna komen de audiosporen en keuze in ondertitels, denk ik.......
😀

IPTV werkt weer net iets anders dan DVB-C/T/S of het oude analoge signaal via de coax waar een tweede geluidsspoor mogelijk is.

Bij analoog is het geluid dan wel mono begreep ik.

Reageer