KPN thuis abonnement aanpassen

  • 10 February 2019
  • 4 reacties
  • 308 keer bekeken

Badge
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Vanaf vandaag 10-02-2019 zou het mogelijk moeten zijn om mijn KPN Thuis abonnement aan te passen. Dit zou eenvoudig via MijnKPN moeten kunnen. (https://mijn.kpn.com/classic/#/tv-internet-bellen/producten/pakket-wijzigen)

Helaas is het keuze menu op deze datum niet actief, terwijl deze datum vooraf wél was aangegeven. Zie bijgevoegd printscreen. Hoe moet ik nu verder?

Graag zie ik z.s.m. een reactie/oplossing tegemoet!


4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @NCK, welkom op het forum! Ik zal voor je uitzoeken waarom het niet mogelijk is om het abonnement aan te passen. Zou je daarvoor je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel Zou je kunnen aangeven wat je aan het abonnement gewijzigd wilt hebben? Dit mag ook in een privébericht. Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Badge
Probleem is verholpen. Bedankt Vikash.
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. Mocht je in de toekomst onze hulp toch nog nodig hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer