Beantwoord

kpn tv kastje over

  • 27 February 2021
  • 1 reactie
  • 70 keer bekeken

Hoi, sind ik een nieuwe tv heb gebruik ik het kastje niet meer. Als ik deze terug stuur wordt deze dan niet meer in rekening gebracht ?

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 February 2021, 15:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Wv22 ,

Je kunt jouw abonnement wel aanpassen naar alleen internet, maar dan kun je ook geen gebruik meer maken van de iTV-app. En ik vermoed dat je nu TV kijkt via die app. 

Maar als je geen behoeft meer hebt aan TV kijken, dan kun je via Mijn KPN jouw abonnement aanpassen naar alleen internet. TV is niet verplicht, maar is een aanvullende optie. 

Allen terugsturen van de ontvanger naar KPN verandert niets aan de abonnementskosten, je moet dus ook jouw abonnement aanpassen.  Daarna krijg je van KPN een retourdoos voor het terugsturen van de ontvanger.  

Â