Beantwoord

KPN TV Ontvanger met S-video of Composiet uitgang

• 20 januari 2016
  • 3 reacties
  • 286 keer bekeken

Goedemiddag,

Om via een (oudere) beamer TV te kunnen kijken ben ik opzoek naar een KPN TV ontvanger met S-Video of Composiet uitgang. Mijn huidige ontvanger (Arris VIP2952) ondersteunt blijkbaar geen Composiet of S-Video.

En mijn beamer heeft een S-Video of Composiet signaal nodig.

Ik heb diverse converters geprobeerd op zowel HDMI als Scart maar dat functioneert niet.

Ik krijg wel de menu's van de ontvanger te zien, maar geen tv beelden.

Heeft KPN misschien nog een (oudere) TV ontvanger met S-Video of Composiet uitgang in een afgelegen magazijn liggen, die nog functioneert en inzetbaar is ?

Ik zou hier erg blij mee zijn ! :D

Groet Marcel.

(Aansluiting TV ontvanger op V10 Experiabox via glasvezel)

icon

Beste antwoord door PeterG 20 januari 2016, 13:02

Alle tv ontvangers hebben composiet via de scart, zoals ik in je andere topic reeds uitlegde. Dat is dus te gebruiken. Mijn Arris is composiet (gele bus) aangesloten op de dvdrecorder.

In Europa is s-video geen norm. Op moderne televisies voor de Europese markt zit dat daardoor vaak ook niet. En dus hoeven STB's daar ook niet van voorzien te zijn.

Zullen we het verder bij één topic houden en bij je oorspronkelijke topic verder gaan?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Alle tv ontvangers hebben composiet via de scart, zoals ik in je andere topic reeds uitlegde. Dat is dus te gebruiken. Mijn Arris is composiet (gele bus) aangesloten op de dvdrecorder.

In Europa is s-video geen norm. Op moderne televisies voor de Europese markt zit dat daardoor vaak ook niet. En dus hoeven STB's daar ook niet van voorzien te zijn.

Zullen we het verder bij één topic houden en bij je oorspronkelijke topic verder gaan?

PeterG schreef op 20 jan '16 om 13:02u

Goedemorgen,

Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden, maar ik kan dat helaas zelf niet doen.

Ik zie die optie niet terug helaas... ik kan het bericht ook niet verwijderen.

Groet.

Reputatie 7
Zet je bovenstaande bericht d.m.v. Opties (rechts boven bij bericht) als "oplossing". Het is dan een soort van gesloten.

Reageer