Beantwoord

KPN tv-pakket bestellen

  • 29 September 2019
  • 1 reactie
  • 144 keer bekeken

Hallo,

Ik ben erachter gekomen sinds kort. Dat als ik een pakket bestel dat ik mijn modem en het tv kastje helemaal moet resetten om de pakket te zien in mijn tv gids. Dit was eerst niet. En ik ga er van uit dat dit ook niet hoort. Ik lees ook regelmatig dat sommige mensen 2 uur moeten wachten. Hier dus de tip reset je kast en je modem. stekker er ff uit na 20 seconden terug erin stoppen en het is verholpen. En bij je modem druk op herstel. Deze stap heeft geholpen bij mij.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 1 October 2019, 14:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Anthony Trommelen. Welkom op het KPN Forum. Bedankt voor het delen van deze tip. Normaal gesproken zou het niet nodig moeten zijn om alles te resetten. Wanneer je het bestelde zenderpakket niet te zien krijgt, dan kan een reset inderdaad het probleem verhelpen.

Reageer