Beantwoord

KPN Valse beloftes van telefoonteam - blokkade?

• 6 maart 2014
  • 2 reacties
  • 2780 keer bekeken

* Aansluitkosten interactieve TV. Ik ben door KPN telefonisch benaderd over te stappen van digitenne naar interactieve TV. Zeer duidelijk heb ik meermaals gevraagd of hier geen extra kosten aan verbonden zijn tov. Digitenne, hetgeen steeds bevestigd is door uw telefonische verkopers. Toch heeft u in de maand november (14 november) 25 euro aansluitkosten in rekening gebracht.

*Telefonisch is meermaals toegezegd dat er sprake zou zijn van een overstap. Maar KPN heeft het Digitenne abbonement niet omgezet in Interactieve TV, maar een extra abbonement voor Interactieve TV geopend, en Digitenne niet opgezegd. Ik betaal reeds 5 maanden een Digitenne abbonement van 12,50/maand, terwijl de ontvanger en smartcard reeds retour zijn gestuurd! 

icon

Beste antwoord door Jasper 7 maart 2014, 10:48

Goedemorgen kenner,

Dat is een flink verhaal zeg! En niet een verhaal waar ik blij van wordt zoals je je kunt voorstellen. Ik wil kijken of ik wat voor je kan doen hierin. Zou je me daarvoor je postcode, huisnummer en de contractnaam kunnen sturen via een privébericht?

Met vriendelijke groet,

Jasper

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Goedemorgen kenner,

Dat is een flink verhaal zeg! En niet een verhaal waar ik blij van wordt zoals je je kunt voorstellen. Ik wil kijken of ik wat voor je kan doen hierin. Zou je me daarvoor je postcode, huisnummer en de contractnaam kunnen sturen via een privébericht?

Met vriendelijke groet,

Jasper

Netjes opgelost, dank.

Reageer