Beantwoord

Laden opgenomen programma's foutmelding tablet

  • 10 May 2019
  • 6 reacties
  • 101 keer bekeken

Sins kort kan ik op mijn Samsung tablet geen opgenomen programma's meer kijken.Hij geeft steeds een fout code aan i,m sorry programma kan niet laden. Ik heb er iets over gelezen dat het om Samsung gaat en Google Chrome.deze heb ik verwijderd en toen deed hij het weer.maar nu een dag later heeft hij weer hetzelfde probleem,wat kan ik er verder nog aan doen?
Friederik
icon

Beste antwoord door Nadia 10 May 2019, 17:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Friederik

Er is op dit moment een storing bij verschillende apparaten. Je kunt op de onderstaande link alles over lezen:

KPN ITV app problemen

Ik verwijs jou graag daar naartoe, want daar komt ook meer info als er updates zijn. 🙂
Dank je Dennis,
Ik heb het gelezen en veel onder komen maar nog niet de juiste tip gekregen.ik wacht en volg het forum de komende tijd.
Reputatie 7
Badge +22
Google Chrome heb ik verwijderd en toen deed hij het weer.maar nu een dag later heeft hij weer hetzelfde probleem,wat kan ik er verder nog aan doen?
Friederik

Dan heeft Samsung Google Chrome weer gedownload en geüpdatet, dan kun je die update weer verwijderen. Zet bij Google Chrome de functie automatisch bijwerken tijdelijk uit zodat de storing die KPN heeft uit. 😉
Beste Dennis,
nu Google Chrome weer geïnstalleerd update verwijderd gegevens gewist enz,uitgeschakeld en
Ggedwongen stoppen en hij doet het weer tot? Vreemd.
groeten.
Reputatie 7
Badge +22
Misschien is het een idee om een andere browser te downloaden, en Chrome eraf halen. Mozilla FireFox even tijdelijk gebruiken. Maar Ik bedenk me nu net dat dit ook al niet kan. Want je kunt op een tablet alleen met de iTV app kijken, en niet via de browser! 😣😔
Reputatie 7
Welkom op het KPN forum @Friederik!

De (tijdelijke) oplossing is Chrome te downgraden. ;
- Ga naar Apps > Chrome
- Kies “Verwijder updates” of “Disable”
- Je krijgt een pop-up te zien waar gevraagd wordt of je terug wilt naar de factory version, dit moet je accepteren
- De updates worden verwijderd en je bent terug op versie 71.

Belangrijk om niet te vergeten: de automatische updates voor Chrome uit te schakelen in de Play Store, anders update de tablet ongemerkt weer de nieuwste versie en ondervind je weer hetzelfde probleem 😉 Ik sluit dit topic zodat we verder in het centrale topic de voortgang met iedereen kunnen delen.