Beantwoord

Langzaam opstarten tv ontvanger

  • 19 September 2019
  • 7 reacties
  • 2130 keer bekeken

Ik heb mijn tv ontvanger om laten ruilen om Netflix te kijken. Bij deze nieuwe ontvangen duurt het echter ontzettend lang voordat deze is opgestart. Het begint bij 0%,70%, 75% enz. Na ruim een minuut heb ik dan een keer beeld.

Hoe krijg ik het voor elkaar om de tv ontvanger direct beeld te laten geven?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 September 2019, 16:54

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag.WEL op het forum. Jojo2019 U zet toch niet het stroom er af als u dát doet gaat het met aan zetten nieuwe software op halen .Het beste is HEM als u WEG gaat HEM op staanbij te zetten dus op U AFSTAND BEDIENING i-tv'in drukke dus niet stroom ER af te halen z👍

Hoe krijg ik het voor elkaar om de tv ontvanger direct beeld te laten geven?

Als je 'm gewoon op standby zet start ie op in slechts 1½ seconde.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Jojo2019. Welkom op het KPN Forum! Het lijkt er inderdaad op dat je de tv-ontvanger steeds stroomloos maakt i.p.v op stand-by zet. In dat geval duurt het inderdaad langer voordat de tv-ontvanger is opgestart. Zou je de tv-ontvanger willen in- en uitschakelen d.m.v. de stand-by knop? Ik hoor graag van je of het probleem daarmee verholpen is.
.

Reputatie 7
Badge +24
Tja, er zijn mensen die trekken 's avonds als ze naar bed gaan de stekker van het stekkerblok bij de tv gewoon uit de muur...
Dank voor jullie reacties. Ik had het tv kastje aangesloten op een stekkerdoos die de stroom afzet als de TV wordt uitgezet (hier niet meer bij stilgestaan). Ik hoop dat het probleem hiermee is opgelost😀.
Reputatie 7
Badge +24
Ok, dat dit ook automatisch kon wist ik niet 😄
Ok, dat dit ook automatisch kon wist ik niet 😄
Klopt. Heb korte tijd ook zo'n blok gehad. Als er heel weinig stroom wordt gebruikt (standby) "valt" de stroom daarop uit. Zeer irritant vond ik het.
Zie stand-by killer.

Reageer