Vraag

levering 2 extra ontvangers

  • 11 June 2021
  • 18 reacties
  • 114 keer bekeken

Sinds 27 mei (!) ben ik twee extra tv ontvangers aan het bestellen. Op de een of andere manier komt die bestelling maar niet door en blijft die in het systeem hangen. Ik heb al een keer of 6 gebeld, 3 chats gevoerd etc. maar tot op heden zonder succes. Ik dacht; laat ik het ruim voor de start van het EK bestellen, dan zijn ze zeker op tijd binnen .. helaas … ‘eerst was er een storing', ‘het ligt aan het systeem’, ‘het ligt aan onze logistieke partner’, 'bestelling eruit gehaald, opnieuw erin’ ……… ik heb ze allemaal gehoord, en geprobeerd maar nog geen 2 ontvangers. Het idee is: 2 ontvangers in een doosjes stoppen, mijn adres erop, postzegeltje en klaar …. *zucht …. in plaats daarvan enkel van het kastje naar de muur gestuurd!?
Door de laatste medewerker getipt om een klachtenformulier in te vullen, maar zelfs die kan ik niet eenvoudigweg vinden op de site … dan moet ik weer gaan chatten of bellen. *zucht
Ik ben hier nu al uren mee bezig. Ik overweeg om voor die uren (tegen mijn uurtarief) een factuur in te dienen bij KPN. Als ik kan vinden waar ik die naartoe kan sturen …
Kortom: KPN is bij mij bezig de goodwill die ze in 20 jaar klantentrouw hebben opgebouwd, heel snel af te breken …. (excuses voor de frustraties, maar ben er wel een beetje klaar mee momenteel...) *zucht


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Je kan gratis 0800-0402 bellen.

 

Of Chatten (goede ervaringen mee)

Zie hier

Kies TV

Scrol na beneden en kies “ik heb een andere vraag en wil graag contact”

Scrol ver na beneden en kies chatten.

 

Of wacht op een moderater.

Vul in dat geval al je gegevens in je account in, alleen de moderater (medewerker KPN) kan die zien.

 

Klachtenforumlier, zie hier.

en klachtenformulier in te vullen, maar zelfs die kan ik niet eenvoudigweg vinden op de site

www.kpn.com/klachten

Maar een beller is sneller

Zelf heb ik de tweede tv via Chromecast en de derde via Digitenne.

Heren, dank voor jullie reacties, maar volgens mij lezen jullie niet heel goed. Bellen, chatten allemaal al gedaan, tot 6 keer aan toe inmiddels. Via ‘klachten’ kom ik enkel weer bij chatten en bellen.  Fijn dat je Chromecast hebt (heb ik ook) en Digitenne, maar ik wil gewoon de 2 door mij bestelde kastjes … niks meer, niks minder...

Er zal hier nog een kpn moderator komen. Die gaan tot het uiterste! 

Opdat deze je goed kan helpen: heb je al je (abonnements)gegevens ingevuld in je forumprofiel? Doe het alleen dáár i.v.m. privacy. (na invulllen onder het formulier de bewaarknop gebruiken)

Een moderator zal hier nog komen.

 

Wel apart: mijn broer had 35/40 jaar geleden (ofzo) een jazzbandje met vrienden onder de naam Double U.

Hoi @DoubleUDoubleU74 . Welkom op het forum.

Erg jammer dat je in deze situatie ziet. Ik kan niks beloven maar wil wel graag even meekijken om een beeld te krijgen van de situatie. Kun jij je profiel aanvullen, zoals @PeterG vroeg? Kun je mij daarna, hier een seintje geven?

Beste Erwin, profiel is aangevuld. Gr. Walter

@DoubleUDoubleU74 : Die bestelling was vastgelopen. Vreemd genoeg de vorige bestelling ook al.

Ik heb een collega gevraagd je huidige bestelling te annuleren en dat is gelukt. Ik wil nu graag via mijn systeem proberen om een nieuwe order in het systeem te zetten.

Wat is precies jouw wens? Twee extra itv tuners? Of ook nog iets anders? Laat je het weten dan probeer ik de order te plaatsen. 

2 extra itv tuners, that's it ...

Hoi, je weet dat je dan wel € 10 per maand meer abonnementskosten hebt? (2 x € 5)

ja, dat weet ik

Ik weet nu wat er mis gaat, @DoubleUDoubleU74 . Toen ik zojuist jouw order wilde plaatsen kreeg ik de melding dat er een technische storing in jouw abonnement zit.

Hier merk je zelf niks van BEHALVE als je dus een wijziging wilt doen.  Ik zal dit eerst moeten laten repareren. Helaas is de doorlooptijd van het team dat dit soort issues oplost érg lang.  Dit kan weken duren.  Ik meld dit gelijk omdat ik je niet aan het lijntje wil houden met vage beloftes.

Ik zal nu een ticket voor die afdeling aanmaken. Zodra ik reactie heb, laat ik het uiteraard weten. 

Weken voor een eenvoudige levering van twee standaard tv ontvangers vind ik onacceptabel. Ik ben op 27 mei begonnen met bestellen, omdat ik ze ruim voor het EK binnen wilde hebben. Hoe moeilijk kan het zijn: twee ontvangers, doosje, adres erop, postzegel en klaar!

Er moet toch iemand binnen die hele grote (of veel te grote?) club zijn die dat voor elkaar kan krijgen?

Helaas is het niet zo simpel als jij zegt.

twee ontvangers, doosje, adres erop, postzegel en klaar!

Er komt meer bij kijken. Ook administratief. En daar gaat het nu mis begrijp ik.

Kijkalternatieven al deels genoemd. Totdat de ontvangers geleverd kunnen worden.

Via laptop (ook via hdmi met tv te verbinden) tv.kpn.com
Via app in phone/tablet
Via Chromecast (ook ondersteund met laptop via Google Chrome)

En als je een redelijk recente (v.a. 2017) tv van Samsung, LG, Sony of Philips hebt de KPN ITV app daarin.

Dat begrijp ik ook wel, maar misschien heeft KPN het dan wel ook veel te complex gemaakt? Als ik tegen een van mijn klanten zeg dat het wel eens weken kan gaan duren, wat denk je dat de reactie is? Het is niet zo dat de ontvangers er niet zijn. Dan heb je met levertijden te maken. Maar dit moet toch relatief eenvoudig en snel op te lossen zijn?

Hopelijk is het inderdaad sneller opgelost. I.i.g. vóór einde EK. Zodat je geen onenigheid krijgt met “waar kijken we naar”.

Ik wilde het niet verhullen door te zeggen: We fixen dit zo snel mogelijk. Want dan zou jij er (logischerwijs) vanuit mogen gaan dat het binnen een weekje opgelost is.

Helaas zie ik vergelijkbare issues veel langer duren daarom benoemde ik die lange periode.  Uiteraard hoop ik dat ze hier snel aan toekomen maar houdt er rekening mee dat dit lang kan duren.

Nee, ik begrijp en waardeer je eerlijkheid. En ik besef me ook dat men er meestal ook weinig directe invloed op heeft.

Aan de andere kant heb ik er moeite mee dat dit als een voldongen feit gepresenteerd wordt en ik niets anders kan doen dan afwachten. Daar hou ik niet zo van. Stel dat ik stop met de facturen betalen aan KPN en ik op een herinnering ook reageer met ‘ik ga ernaar kijken, maar dat kan weken duren'. Ik ben benieuwd hoe lang ik dan nog beeld heb …

Ik snap ook wel dat dit ergens wellicht een kromme vergelijking is. Ik wil alleen maar aangeven (ondanks jullie welwillende berichten) dat mijn onvrede alleen maar groeiende is.