Beantwoord

Levertijd extra tv-ontvanger

  • 24 June 2021
  • 11 reacties
  • 271 keer bekeken

Goedemiddag 

Ik Heb afgelopen week telefonisch een extra tv ontvanger besteld, wat bedraagt de levertijd hiervan?

gr

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 1 July 2021, 08:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u geen mail ontvangen dat u hem bij een PostNL punt op kunt halen?

Beste Nick, nee wel een mail met de bevestiging van bestelling maar verder niks meer gehoord 

Reputatie 7

Hoi @Jurn, welkom bij ons op het forum. Over het algemeen wordt zoiets binnen enkele werkdagen bezorgd. Heb je er sinds het plaatsen van dit topic mogelijk al meer over gehoord? Als dat niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven als je dat hebt gedaan. Het is ook mogelijk om dit na te vragen bij de collega's aan de telefoon via 0800-0402. Ik hoor het graag van je.

Goedenavond jasper, 

ik heb mijn forumprofiel ingevuld

gr

Reputatie 7

Dan je voor de gegevens @Jurn, ik heb daarmee voor je gekeken. In de wijziging is zo te zien een tv-ontvanger gewisseld, volgens de gegevens waren er al 2 tv-ontvangers aangesloten en dat is nu nog het geval. Was het de bedoeling dat er een derde bij kwam, of was er een ander plan?

Goedemorgen jasper dan is er iets mis gelopen, het is inderdaad de bedoeling dat er een extra ontvanger opgestuurd wordt. Gr

Reputatie 7

Dat is wel gek inderdaad. Hoe had je de wijziging precies gedaan, was dat na contact met ons of had je dat via MijnKPN gedaan? Als je nu in MijnKPN kijkt, hoeveel ontvangers zijn daar geselecteerd en heb je de mogelijkheid om een derde toe te voegen?

Goedemiddag ik heb dit telefonisch gedaan omdat het in mijnkpn niet lukte, als ik nu inlog in mij kpn staan er echter wel “3 tv ontvangers” wat voor het telefonische contact er nog 2 waren gr

Reputatie 7

Dan is er ergens toch eentje toegevoegd inderdaad, maar lijkt die niet verzonden te zijn. Ik heb nu een verzoek voor je gedaan om te kijken of we op die manier een nieuwe ontvanger naar je kunnen sturen. Als ik daar een terugkoppeling op krijg deel ik dit met je! Het kan zijn dat je voor die tijd al een sms'je krijgt dat er een ontvanger naar een servicepunt is gestuurd.

Goedemorgen jasper, dat is prima bedankt voor uw reactie 

 

gr

Reputatie 7

Hoi @Jurn, ik heb bericht gekregen dat de ontvanger onderweg is! Je zult daar ook al een sms'je over hebben gekregen met de details van de verzending :slight_smile: