Beantwoord

Ligt het aan mijn iPad of aan de app.

  • 13 March 2019
  • 4 reacties
  • 100 keer bekeken

Reputatie 2
Ook ik moest na de laatse update steeds weer opnieuw inloggen, maar plots was dat over! Op de iPhone moet ik wel elke keer opnieuw inloggen, dat blijft dus zeker nog ff zo.....

wat de iPad betreft:
ik kan Terugkijken niet activeren: bij geen enkel programma van een paar dagen geleden verschijnt de startpijl.
verder kan ik Begin Gemist niet activeren, want de knop verschijnt eenvoudigweg niet (linksonder) op het scherm.

op de iphone werken de twee laatste items wel, op de iPad niet!? Op beide staat de laatste OS-versie 12.
icon

Beste antwoord door Bartjepa 14 March 2019, 09:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
@Bartjepa dat is vreemd, ik heb zelf ook de recente versie van iOS op mijn iPhone 8+ en me iPad 12,1 inch, en al die functies die je hier omschrijft werken allemaal goed. En hoef ik ook niet steeds opnieuw in te loggen.

Misschien even de app eraf gooien, en opnieuw installeren. Misschien werkt dat, of heb je dat al eens geprobeerd?
Reputatie 2
Dennis,
hartelijk dank voor je tip. Ik heb de app opnieuw geinstalleerd en terugkijken en begin gemist werken nu naar behoren. Gouden tip!
groet
Reputatie 7
Badge +25
Hoi! Goed bezig Dennis. 👍🏽Verder heb ik eigenlijk niks toe te voegen. 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Hoi! Goed bezig Dennis. 👍🏽Verder heb ik eigenlijk niks toe te voegen. :)
Wat fijn @Bartjepa dat het is opgelost!
Bedankt @Paul_! Probeer inderdaad klanten zo goed mogelijk te helpen. 😉👍🏼