Beantwoord

Lijst met verwachte films en series Pluspakket KPN

  • 13 March 2019
  • 8 reacties
  • 6512 keer bekeken

Hallo, is er ergens een lijst met verwachte films en series voor in het pluspakket?

Zou fijn zijn als er meer seizoenen komen als er ook meerdere zijn. Vooral als ze zo goed zijn!

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid topic, topic in juiste board verplaatst
icon

Beste antwoord door Nadia 14 March 2019, 10:16

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hallo Izzyy, hier ben ik het helemaal mee eens. Ik zou je graag willen doorverwijzen naar een pagina waar we vooruit een lijst - maandelijks - wekelijks - nieuwe films en series in On Demand (Pluspakket) publiceren. Maar helaas, dat is er niet. Een bewuste keuze, omdat we soms heel kort van te voren nieuwe content (mogen) toevoegen. Of juist wordt uitgesteld, omdat de nieuwe content nog een goede plek moet krijgen in het menu. Als we iets aankondigen willen we dat ook waarmaken. Anders stellen we veel mensen teleur.

Maar uiteraard heb ik wel wat voor je, op: KPN Beleef Films, series en TV houden we je graag op de hoogte over de beste films, series en tv-programma's te zien via Interactieve TV van KPN

En, onze eigen moderator Paul houdt je hier op het forum ook graag op de hoogte met: Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN onder: Uitgelicht voor de maand .... Enjoy! 😎

Als je een vraag hebt over een specifieke serie/film, vraag het gerust, dan kijk ik of er iets over te vinden is :)
Reputatie 7
Hey @Izzyy, je hebt nog niet gereageerd op mijn post. Is er nog een specifieke film/serie die ik voor je na kan kijken? Laat het weten 🙂
@Nadia Hallo, bedankt nog voor uw reactie! Ik vond de serie The handmaid’s tail erg goed. Kan niet wachten op de volgende seizoenen!
Reputatie 7
Yay, gedeelde interesse 🙂 Wat een gave, ook wel schokkende, serie! Goed nieuws voor ons. Seizoen 2 is uit, en deze mogen we in april toevoegen aan Pluspakket On Demand 😎

Datum precies onbekend, houd het topic van @Paul_ in de gaten: Alles over het Pluspakket On Demand.
Reputatie 7
Badge +16
S2 gezien op Canvas.
seizoen 1 en 2 van Handmaid’s Tale gekeken. Nu erg benieuwd wanneer seizoen 3 in het pluspakket beschikbaar is. Kunnen jullie me al informeren ?

@Nadia is toevallig al bekend wanneer het 2e deel van seizoen 5 van Vikings in het pluspakket komt? Groetjes!

Hoi @Miniraver . 

In dit topic proberen we dat een beetje bij te houden. Helaas geen zekerheid maar we verwachten wel dat het er aan zit te komen. Excuus dat ik het je nog niet met zekerheid kan vertellen.

Reageer